برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

اخراج جوکوویچ از گرند اوپن آمریکا

اخراج جوکوویچ از گرند اوپن آمریکا

اخراج جوکوویچ از گرند اوپن آمریکا

نواک جوکوویچ از گرند اسلم اوپن آمریکا اخراج شد – مرد اول جهان در تنیس، به دلیل پرتاب و برخورد توپ به داور خط  دور مسابقات خارج شد.

در یک مورد کاملا بی سابقه و عجیب، نواک جوکوویچ از دور مسابقات تنیس یو اس اوپن کنار گذاشته شد.

ضربه توپ او به صورت کاملا تصادفی به داور اثابت کرد !

این حرکت در قوانین گرند اسلم مقرر می‌کند تنیسور هرگز نباید عمداً یا سهوی و از روی بی‌احتیاطی به طور فیزیکی به داور، حریف، تماشاگر و یا سایر افراد حاضر در محوطه زمین بازی آسیب برساند.

 بر اساس این مقررات، بازیکن خاطی به پرداخت جریمه نقدی تا سقف ۲۰ هزار دلار محکوم می شود. در صورتی که این تخطی، تخلف جدی انگاشته شود، احتمال تشدید مجازات نیز وجود دارد.

اخراج جوکوویچ از گرند اوپن آمریکا
اخراج جوکوویچ از گرند اوپن آمریکا

در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات گرند اسلم اوپن آمریکا، نواک جوکوویچ، بازیکن صربستانی در مقابل پابلو کارنیو قرار گرفت.

اتفاق عجیب در گرند اوپن

در حالی که جوکوویچ در اولین ست با نتیجه ی شش بر پنج عقب بود، طی یک اتفاق عجیب پس از بریک شدن در ست یازدهم مسابقه بدست پابلو کارنو بوستا اسپانیایی، توپ خود را به سمت داور مسابقه روانه کرد که همین کار و ضربه او باعث اخراج نواک جوکوویچ از بازی و مسابقات شد.  ضربه توپ جوکوویچ به ظاهر از عمد نمی آمد. او پس از فهمیدن این موضوع سریعا به سمت داور رفت و از او عذرخواهی کرد.  اما دیگر فایده ای نداشت و او از مسابقه اخراج شد، اتفاقی بی سابقه که در تاریخ مسابقات گرند اسلم آمریکا به ثبت خواهد رسید.  به این ترتیب و با حذف نواک جوکوویچ ، در حال حاضر هیچکدام از تنیسور های باقی مانده در رقابت یو اس اوپن سابقه و عنوان قهرمانی در این مسابقات معروف را ندارند و به زودی قهرمانی جدید به جهان معرفی خواهد شد.

اخراج جوکوویچ از گرند اوپن آمریکا
جوکوویچ از تنیس گرند اوپن آمریکا حذف شد

کارنیو بوستا به یک چهارم نهایی صعود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *