برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

استعفای قلعه نویی از هدایت سپاهان

استعفای قلعه نویی از هدایت سپاهان

استعفای قلعه نویی از هدایت سپاهان

خداحافظ و بدرود اصفهان زیبا

استعفای قلعه نویی از هدایت سپاهان – امیر قلعه نویی سرمربی با تجربه باشگاه سپاهان با انتشار پیامی از سمت و کار خود در این باشگاه کنار کشید.

تیم قلعه نویی در دومین دیدار رو در رویی که با استقلال داشتند ، در جام حذفی نیز حریف این تیم نشدند و در نهایت قلعه نویی برای پایان دادن به حواشی یک ماه اخیر از سمت خود در باشگاه اصفهانی استعفا داد.

نکته جالب و منحصر به فرد امیر قلعه نویی در این است که او هرگز در دوران مربی گری از تیمی اخراج نشده است و پس از بوجود آمدن حواشی برای این مربی و از دست دادن محبوبیت بین هواداران سپاهانی ، دست خود را بالاتر گذاشت و قبل از اخراج شدن از این باشگاه ، خودش استعفای خود را تقدیم مدیریت کرد تا به این صورت رکورد بی نظیر او خراب نشود.

پیام خداحافظی امیر قلعه نویی:

سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.

بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوتفاهم وجود ندارد.

باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.

پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.

حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز


نظر شما چیست ؟ آیا از اینکه چنین مربی با تجربه ای با چنین خداحافظی تلخی از باشگاه معروفی چون سپاهان استعفا دهد راضی هستین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *