برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

الینور بارکر به دنبال قهرمانی جهان

1 دقیقه خوانده شده
الینور بارکر به دنبال قهرمانی جهان

الینور بارکر به دنبال قهرمانی جهان

الینور بارکر به دنبال قهرمانی جهان – الینور بارکر قهرمان المپیک در حال حاضر یک مجموعه مدال چشمگیر با 15 عنوان در دوچرخه سواری در پیست دارد.

و او در تلاش است تا روز چهارشنبه یک تاج قهرمانی جهان در ورزشها به آن اضافه کند. بارکر بخشی از یک تیم 9 نفره بریتانیای کبیر است. آنها بیش از 50 کیلومتر مسیر را از طریق سکوی مسابقه مجازی Zwift در مسابقات قهرمانی شرکت خواهند کرد.

وی به بی بی سی اسپورت گفت: ” عنوان Esport بسیار عجیب و غریب و بسیار 2020 – اما بسیار خاص نیز خواهد بود.”

این دوچرخه سوار 26 ساله ولزی افزود: امسال فداکاری هایی که باید برای آمادگی جسمی انجام می دادیم بسیار سخت بود. سپس شاهد لغو آن بودیم، بنابراین دیگر هرگز چیزی را مسلم نمی دانم.

زنان و مردان در یک مسابقه از خط اول و از یک مسیر جداگانه مسابقه می دهند. برندگان دارای پیراهن فیزیکی رنگین کمان برای خود و نسخه دیجیتال آواتار بازی خود خواهند بود تا در 12 ماه آینده استفاده کنند .

خواهر بارکر، مگان نیز بخشی از تیم انگلیس است. قهرمان 14 دوره پارالمپیک، دام سارا استوی و همچنین اد کلنسی دارنده مدال طلای سه گانه المپیک و اندی تنانت قهرمان سابق جهان نیز شرکت دارند. این رویداد توسط هیئت حاکمه جهان ورزش UCI برگزار می شود.

بارکر گفت: “حتی اگر این مجازی باشد و افراد در کنار هم مسابقه ندهند اما این یک اتفاق مهیج است.”

چه کسی برتر است

“شما قهرمانان جهان جاده، قهرمانان جهانی پیست و قهرمانان پارالمپیک، همه در خط شروع با هم مسابقه می دهید. بنابراین جالب است که ببینید چه کسی در آخر روز برتر است.”

الینور بارکر به دنبال قهرمانی جهان
الینور بارکر به دنبال کسب مقام قهرمانی دوچرخه سواریم مجازی جهان

ماه گذشته بارکر دو عنوان قهرمانی دوچرخه سواری اروپا را به خود اختصاص داد. که اولین رقابت بزرگ وی از زمان کسب طلای مسابقات جهانی در مارس بود. او به پیشرفت خود در بازی های المپیک توکیو که در مسابقات جام ملت ها در ماه آوریل در نیوپورت برگزار می شود، ادامه خواهد داد.

وی گفت: “من برای سال آینده بسیار باورنکردنی هیجان زده هستم. بازیهای المپیک معنای بیشتری خواهند داشت زیرا شما این تعداد ورزشکار گرسنه را خواهید داشت. آنها فقط برای آن مسابقه سرازیر شده اند و باید 12 ماه دیگر صبر کنند.”

“این چیزی است که تمام دنیا می توانند منتظر آن باشند و امیدوارم که واکسن به معنای آن باشد که می توانیم جمعیت زیادی داشته باشیم. اما اگر اینگونه نباشد، هنوز یک رویداد کاملاً ویژه خواهد بود.”

تیم انگلیس برای مسابقات جهانی دوچرخه سواری UCI:

زنان

دیم سارا ستوری

الینور بارکر

مگان بارکر

دنی کریسمس

جنی هول

مردان

اد کلنسی

ماکس استدمن

اندی تنانت

رابرت اسکات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *