برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

انگلیس برنده عنوان شش ملت 2020

انگلیس برنده عنوان شش ملت 2020

انگلیس برنده عنوان شش ملت 2020

انگلیس برنده عنوان شش ملت 2020 – پس از پیروزی هیجان انگیز فرانسه در آخرین روز مسابقات مقابل ایرلند، انگلیس عنوان شش ملت راگبی 2020 را برد.

شاگردان ادی جونز اوایل روز شنبه ادعا کردند که یک امتیاز اضافی برابر ایتالیا کسب می کنند. اما با انتظار پرتنشی روبرو می شوند زیرا هر دو تیم در دیدار نهایی تلاش می کردند عنوان قهرمانی را بدست آورند. اولین قهرمانی انگلیس از سال 2017 با پیروزی 35 بر 27 فرانسه بدست آمد. ایرلند اگر شش امتیاز یا بیشتر می گرفت فرانسه را شکست می داد و تاج را بدست می آورد.

جدول رده بندی نهایی مسابقات شش ملت گینس 2020
جدول رده بندی نهایی مسابقات شش ملت گینس 2020

میزبان در پاریس کنترل بازی را بدست آورد اما برای گرفتن عنوان شش ملت خود به امتیازات بیشتری نیاز داشت. و انگلیس با اختلاف امتیاز کافی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

انگلیس روز یکشنبه به خانه پرواز می کند و جام جایزه راگبی به آنها اهدا می شود. این مسابقات به دلیل اپیدمی طولانی ترین در تاریخ بودند.

می خواهیم کاری کنیم مردم لبخند بزنند

ادی جونز، سرمربی انگلیس: “من به همه بازیکنان و کادرفنی بسیار افتخار می کنم. آنها در دو هفته گذشته نسبت به تغییر شرایط واکنش بسیار خوبی نشان داده اند. همچنان روی هدف پیروزی عنوان شش کشور تمرکز کرده اند.” همچنین دوست دارم از همه طرفدارانمان تشکر کنم. نداشتن هوادار در ورزشگاه عجیب است و ما می دانیم که زمان سختی برای کشور است. اما ما حمایت شما را در طول مبارزات انتخاباتی احساس کردیم. امیدوارم که بتوانیم در هفته های آینده لحظات خوب بیشتری را برای هوادارانمان ارائه دهیم.”

انگلیس عنوان شش ملت 2020 گینس را در شرایط سخت گرفت
انگلیس عنوان شش ملت 2020 گینس را در شرایط سخت گرفت

کاپیتان تیم ملی راگبی انگلیس ، اوون فارل: پیروزی در شش کشور گینس در عجیب ترین شرایط ، موفقیت بزرگی برای ماست.

“ما در تمرینات چند هفته گذشته بسیار سخت تلاش کرده ایم تا برای بازی ایتالیا آماده شویم. می دانستیم که چه کاری باید انجام دهیم و تمرکز خود را حفظ کردیم و نتیجه را گرفتیم. می دانیم که همه چیز در حال حاضر برای مردم در خانه چقدر دشوار است. در تمام دوره های تمرین خود گفته ایم که چگونه می خواهیم کارهایمان را بهتر کنیم تا برای مردم لبخند ایجاد کنیم. امیدوارم که امروز این کار را انجام داده باشیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *