برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

اولین بازی راکتس بدون وستبروک

1 دقیقه خوانده شده
اولین بازی راکتس بدون وستبروک

اولین بازی راکتس بدون وستبروک

راسل وستبروک حداقل در بازی اول سری هیوستون راکتس – اوکلاهاما سیتی تاندر حضور نخواهد داشت و غایب خواهد بود.

اولین بازی راکتس بدون وستبروک – مصدومیتی که چندی قبل برای راسل وستبروک رخ داده بود دوباره شدت گرفته و حالا این بازیکن حداقل در اولین بازی هیوستون راکتس در مرحله اول پلی آف بسکتبال NBA غایب خواهد بود.

بر اساس گزارش ESPN ، راسل وستبروک به دلیل مصدومیت عضله چهار سر ران پای راست ، حداقل مسابقه اول هیوستون راکتس در مرحله نخست پلی آف فصل 2019/20 مسابقات NBA را از دست خواهد داد و غایب خواهد بود . منابع اعلام کرده اند زمان برگشت وستبروک به واکنش این بازیکن به بهبودی مصدومیتش بستگی خواهد داشت. هیوستون راکتس در مرحله اول پلی آف کنفرانس غرب به مصاف تیم اسبق وستبروک یعنی اوکلاهاما سیتی تاندر خواهد رفت. وستبروک در فصل جاری مسابقات ، به طور متوسط 27.2 امتیاز، 7.9 ریباند و 7.0 اسیست در بازی هایش برای هیوستون راکتس کسب و به ارمغان آورده است.

وستبروک که به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا ، دیرتر از بقیه بازیکنان راکتس به حباب NBA بازگشته بود، پس از شکست تیم برابر پورتلند تریل بلیزرز در 4 آگوست از ناحیه عضله چهار سر ران پای راست خود احساس ناراحتی و درد می کرد و دو مسابقه بعد از آن دیدار را از دست داد و در آنها حضوری نداشت. گارد راکتس سپس در دیدار برابر سن انتونیو اسپرز 28 دقیقه بازی کرد اما مسابقه روز چهارشنبه برابر ایندیانا پیسرز را دوباره از دست داد. مایک دی انتونی، مربی هیوستون گفت انتظار نداشته است که مصدومیت وستبروک دوباره تشدید شود. بازیکن 9 دوره آل استار، دیدار آخر تیمش در سیدبندی مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز را هم از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *