برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

اوپن فرانسه بدون نایومی اوساکا

1 دقیقه خوانده شده
اوپن فرانسه بدون نایومی اوساکا

اوپن فرانسه بدون نایومی اوساکا

اوپن فرانسه بدون نایومی اوساکا – در کمتر از یک هفته پس از برنده شدن در مسابقات اوپن آمریکا، نایومی اوساکا ی ژاپنی در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که در مسابقات آزاد فرانسه در پاریس بازی نخواهد کرد.

روز شنبه این بازیکن ژاپنی دومین یو اس اوپن و سومین عنوان گرند اسلم خود را برنده شد.

اوساکا در پست خود در توییتر و اینستاگرام روز پنجشنبه گفت: “متاسفانه من قادر نخواهم بود امسال در تنیس فرانسه بازی کنم”. همسترینگ من هنوز خوب نشده است. بنابراین زمان کافی برای آماده شدن برای زمین خاکی ندارم. این دو تورنمنت این بار بیش از حد به هم نزدیک بودند.

اوایل این ماه نیزاشلی بارتی اعلام کرد به دلیل محدودیت های ویروس کرونا از مسابقات اوپن فرانسه کناره گیری می کند.

اوپن فرانسه بدون نایومی اوساکا
نایومی اوساکا به دلیل آسیب دیدگی در اوپن فرانسه نتوانست شرکت کند

اوساکا، ۲۲ ساله، ران چپ خود را در سراسر اوپن آمریکا بسته بود. او قبلا به خبرنگاران گفت که در طی مسابقات آزاد غربی و جنوبی آسیب دیده است.این مسابقات یک هفته قبل از آغاز مسابقات آزاد آمریکا در مرکز ملی تنیس بیلی جین کینگ در نیویورک برگزار شد. اوساکا به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ در فینال بازی خود را به ویکتوریا آزارنکا واگذار کرد.

اوساکا، به رتبه شماره سه دررتبه بندی WTA  صعود کرد.

او در سال ۲۰۱۸ برنده مسابقات اوپن آمریکا و مسابقات آزاد استرالیا در سال ۲۰۱۹ شد.

اوپن فرانسه

دور افتتاحیه مسابقات آزاد فرانسه ۲۷ سپتامبر آغاز می‌شود. قرار بود این مسابقات در تاریخ چهارم ماه می تا هفتم ژوئن برگزار شود. به دلیل همه گیر شدن کرونا به تعویق افتاد. در همین راستا فدراسیون تنیس فرانسه تعداد طرفداران را برای حضور در استادیوم به 5000 نفر محدود کرده ‌است.

برخلاف اوپن آمریکا، تعداد طرفداران در این مسابقات محدود شد. فدراسیون فرانسه هفته گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد 11،500 نفر تماشاگر راه دهد که به دلیل بالا رفتن تعداد افراد مبتلا این رقم کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *