برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

بازگشت مایک تایسون و روی جونز

1 دقیقه خوانده شده
بازگشت مایک تایسون و روی جونز

بازگشت مایک تایسون و روی جونز

بازگشت مایک تایسون و روی جونز – مایک تایسون گفت که پس از بازگشت با تساوی جذاب با روی جونز جونیور، در رینگ بوکس “بیشتر ادامه خواهد داد”.

پادشاه 54 ساله سنگین وزن بوکس جهان، 15 سال بی تحرکی را به پایان رساند تا با جونز 51 ساله روبه رو شود.

در حالی که اسنوپ داگ هنرمند رپ گفت که این بازی مانند تماشای “دو عموی من است که در حال کباب کردن در می جنگند.”

وقتی تایسون تکان می خورد نگاهی اجمالی به گذشته وجود داشت. تایسون چند مشت چشم نواز فرود آورد، چند عکس با ژست محکم هم داشت. بسیاری از رسانه های اجتماعی احساس می کردند که او پیروز شده است. اما قضات – که توسط نهاد تحریم کننده کار نمی شوند بلکه توسط WBC برای ارائه سرگرمی های اضافی استخدام شده اند، خلاف این فکر کردند.

تایسون گفت که از نتیجه تساوی خوشحال است و روشن کرد که کارهای آینده وی در حد حرفه ای نیست. “این بزرگتر از قهرمانی است، ما انسان دوست هستیم، به مردم کمک می کنیم.”

جونز، قهرمان اسبق چهار وزن جهان، گفت که قبل از اینکه دوباره بجنگد با خانواده اش صحبت خواهد کرد. او افزود: “من تساوی نمی کنم اما او بسیار قوی است. وقتی او ضربه می زند، همه چیز درد می کند. من با تساوی راضی هستم. “

بازی چطور بود؟

قهرمان سابق سنگین وزن جهان، فورمن، در توئیتر خود اعلام کرد “بهترین نمایشی که من دیده ام”. قهرمان سابق وزن فوق سنگین جهان، ریچی وودهال گفت که این جفت “به هیچ شکل و فرم خود را رسوا نکردند”.

اینکه یک “نمایش” چگونه به نظر می رسد جای بحث دارد. سرانجام وقتی زنگ به صدا درآمد، تایسون تلاش کرد تا به طور تهاجمی مبارزه کند. جونز به دنبال زنده ماندن بود و کمی رقیب خود را گره زد. هرگونه ترس از اینکه دور بزنند و کم کاری کنند به سرعت برطرف شد.

هنرمندان موسیقی از جمله ویز خلیفه و اسنوپ داگ برای افزودن بالا بردن مبلغ تلاش کردند. لحظاتی قبل از رفتن به رینگ، جونز حلقه کوچک مورد استفاده را زیر سال برد و اظهار داشت: “مثل اینکه آنها من را به خورد خرس می دهند.”

بازگشت مایک تایسون و روی جونز
بازگشت مایک تایسون

مخزن انرژی جونز در نیمه راه خالی به نظر می رسید. اما تایسون – که 10 میلیون دلار از درآمد خود را به خیریه قرار بود بدهد، بهتر به نظر می رسید.

رئیس UFC ، دانا وایت گفت: “زمان شکست ناپذیر است و همه ما را از پا در می آورد. مبارزه بازی مردان جوان است. مایک امشب بسیار عالی به نظر می رسید. این بیش از انتظارات من بود.”

از زمان کسب اولین قهرمانی جهان در سن 20 سالگی – رکوردش که همچنان پابرجاست. تایسون در زندان به جرم تجاوز جنسی، مبارزه با مصرف مواد مخدر و الکل، ورشکستگی، بازی در فیلم ها و نمایش ها بوده است.

علی رغم رسوایی، تایسون در این زمینه همچنان مطرح بوده است. این مسابقه بیشتر به این معنا بود که ببینیم آیا از قهرمان سابق 54 ساله چیزی باقی مانده است یا خیر.

اینکه آیا کیفیت، ریسک و درام کافی برای پرداخت هزینه مردم برای تماشای بیشتر وجود دارد موضوع دیگری است.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *