برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

بازگشت گرت بیل به تاتنهام

بازگشت گرت بیل به تاتنهام

بازگشت گرت بیل به تاتنهام

بازگشت گرت بیل به تاتنهام – ستاره ولزی به تیم اسبقش باز می گردد؟

گفته شده که گرت بیل به تانهام بسیار نزدیک شده، به زودی به این تیم خواهد پیوست و زیر نظر مورینیو به فوتبالش ادامه خواهد داد.

بیل سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست. در طی این 7 سالی که در باشگاه مادریدی بود، موفق به کسب دو قهرمانی در لالیگا و 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ شده است. مصدومیت های متعدد و حاشیه های فراوان او و ترجیح دادن گلف به فوتبال باعث شده محبوبیت اسبق خودش را در میان طرفداران مادریدی از دست بدهد. درست تابستان سال پیش هم شرایط به همین صورت بود. بیل تا آستانه جدایی از باشگاه پیش رفت ولی مذاکرات با باشگاه های خواهان او به سرانجام نرسید و او در رئال باقی ماند.

توافق ستاره ولزی و مادرید؟

اکنون گزارشی مبنی بر توافق ستاره ولزی و باشگاه مادریدی در خصوص انتقال او به باشگاه تاتنهام منتشر شده است. باشگاهی که بیل در آن به اوج دورانش رسیده بود و به دنیا معرفی شده بود. طبق توافقات صورت گرفته میان دو باشگاه این انتقال یک ساله و به صورت قرضی خواهد بود. تاتنهام در کل 13 میلیون پوند برای خرید بیل هزینه پرداخت خواهد کرد.

بازگشت گرت بیل به تاتنهام
شایعه بازگشت گرت بیل به تیم فوتبال تاتنهام

تاتنهام در دیدار بعدی اش باید به مصاف تیم بلغارستانی لوکوموتیو پلفودیف در لیگ اروپا برود. هنوز به طور رسمی معلوم نیست زمان اعلام خبر جدیدشان از رئال در چه تاریخی خواهد بود.

مورینیو شدیدا به سبک بازی مهاجم ولزی علاقه مند است. با جلساتی که با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام داشته است او را متقاعد کرده که بیل در نوک حمله تیمش بسیار درخشان خواهد بود. از همین رو سرعت مذاکرات برای خرید بیل از رئال استارت خورد. نتیجه آن هم توافق طرفین بود. در ضمن باید یادآوری کرد که در ازای پیوستن بیل به تاتنهام ، هیچ یک از بازیکنان باشگاه انگلیسی به تیم مادریدی واگذار نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *