برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

براون از فیلادلفیا اخراج شد

1 دقیقه خوانده شده
براون از فیلادلفیا اخراج شد

براون از فیلادلفیا اخراج شد

براون از فیلادلفیا اخراج شد – برت براون به دلیل نتایج بسیار ضعیف و بد از سر مربی گری فیلادلفیا سونی سیکسرز اخراج شد.

بالاخره برت براون از سمت سرمربی گری تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز کنار گذاشته شد.

بنا بر گزارشی از آدرین وجناروسکی از ESPN ، برت براون از سرمربی گری فیلادلفیا سونی سیکسرز اخراج شد. فیلادلفیا سونی سیکسرز که در فصل های قبل با شعار «Trust the Process»، امید بسیار زیادی به موفقیت داشت و حتی فصل پیش مسابقات در نیمه نهایی کنفرانس شرق تا بازی هفتم مقابل تورنتو رپترز جنگید و به گیم وینر کوای لنرد باخت و کم آورد، در این فصل بسکتبال NBA بسیار ناامید کننده استارت زد و در فصل عادی با 43 پیروزی و 30 شکست در رتبه ششم کنفرانس شرق جای گرفت و در راند اول پلی آف در نبرد با بوستون سلتیکس سوئیپ شد.

این عملکرد و نتیجه ها سر انجام باعث برکناری برت براون بعد از 8 فصل حضور و فعالیت در فیلادلفیا شد. فصول ابتدایی و نخست براون همراه بود با تنکینک های پشت سر هم سیکسرز و در 3 سال اخیر اما فیلادلفیا حضور مداوم و ثابتی در پلی آف مسابقات داشت.

براون در این مدت به 221 برتری و 344 باخت رسید. طبق شایعات تایرن لو، سرمربی سابق کلیولند کولیرز و دستیار فعلی داک ریورز در لس آنجلس کلیپرز، گزینه مورد نظر سیکسرز برای سرمربی گری است. گفته می شود که سیکسرز دچار تغییرات گوناگون و زیادی در کادرفنی خود خواهد شد و ترید جوئل امبید و بن سیمنز نیز محتمل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *