برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

بسکتبال گرگان در کرونا چه شد

اوضاع بسکتبال گرگان

اوضاع بسکتبال گرگان

بسکتبال گرگان در کرونا چه شد – بسکتبال شهرداری گرگان، باشگاه کم سابقه‌ای نیست. نایب قهرمانی فصل گذشته، مهم‌ترین افتخار کسب شده نماینده گرگان در کشور بوده است.

بنابراین مدیران تیم شهرداری تصمیم می‌گیرند طلسم قهرمانی را بشکنند. آنها برخی تغییرات مانند به خدمت گرفتن سرمربی تیم ملی و جذب چند بازیکن ملی پوش نشان دادند که به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نخواهند داد.

مدیران شهرداری تلاش کردند با هزینه‌های میلیاردی از محل اعتبارات مدیریت شهر با فراهم آوردن ابزار لازم، به یکی از مدعیان قهرمانی بسکتبال ایران تبدیل شوند.

اشتیاق فراوان هواداران گرگانی و سبک خاص حمایت آن‌ها از این تیم همواره مورد تاکید مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم قرار می گیرد. این یکی از پشتوانه‌های مهم تیم شهرداری گرگان، بارها مربیان تیم‌های حریف را هم به تحسین واداشته است.

مدیران بسکتبال شهرداری با علم به این موضوع و بهره از حمایت حامیان بسکتبال، در هزینه کردن برای این تیم و لیدرهای این تیم خساست نکردند. حسابی سر کیسه اعتبارات را شل کردند تا بتوانند سال‌ها افتخار قهرمانی این تیم را برای دوره مدیریت خود مصادره کنند.

بسکتبال گرگان چه شد
بسکتبال گرگان در کرونا چه شد

ضعف دیپلماسی

پس از شیوع کرونا و تعلیق همه مسابقات ورزشی، لیگ بسکتبال هم که در مرحله مقدماتی با قهرمانی شهرداری در جریان بود، متوقف شد. اطلاعیه فدراسیون بسکتبال در خصوص پایان لیگ و مشخص نشدن قهرمان؛ تمام آرزوهای شهرداری گرگان را بر باد داد. شهرداری‌چی‌ها نتوانستند از حق بسکتبال گرگان دفاع کنند.

میلیاردها تومان اعتبار مردم گرگان بر باد رفت و کاخ آرزوهای مدیران شهری باشگاه شهرداری هم فرو ریخت. هر چند تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با انجام ۲۶ مسابقه، موفق به کسب ۲۴ برد در برابر دو باخت و مجموع ۵۰ امتیاز شد و در سکوی نخست قرار گرفت اما ضعف دیپلماسی مدیران باشگاه؛ آرزوی ده‌ها هزار طرفدار این تیم را با چاشنی میلیاردها تومان بودجه نهاد مردمی شهرداری بر باد داد.

۱۵ اسفند ۹۸، جلسه‌ای در فدراسیون برای تعیین تکلیف لیگ برتر بسکتبال تشکیل شد. آنجا نمایندگان همه تیم‌ها از جمله تیم شهرداری گرگان متفق‌القول شدند بازی‌ها به اتمام برسد؛ اما در این جلسه صحبتی از قهرمانی نشد. شهرداری گرگان دیپلماسی خوبی نداشت. می‌شد افراد فنی تیم در همان ابتدای تصمیم‌گیری به تهران رفته و با رئیس فدراسیون صحبت کند.

ایزدپناه بیان کرد: به گفته شهرداری گرگان، امسال هشت میلیارد تومان برای تیم هزینه شده و حیف است که این فرصت از دست برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *