برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازیهای فوتبال 13 آبان

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازیهای فوتبال 13 آبان- موسکو و اتلتیکو مادرید

تحلیل بازیهای فوتبال 13 آبان- موسکو و اتلتیکو مادرید

برای تحلیل بازیهای فوتبال 13 آبان، دو بازی لیگ قهرمانان اروپا را در نظر گرفته ایم.

لوکوموتیو موسکو و اتلتیکو مادرید

شکست 2-1 در آخر هفته سومین باخت پیاپی لوکوموتیو مسکو رقم زد. به طرز عجیبی دفعه قبل که آنها سه بازی متوالی باختند (دسامبر 2019) در چهارمین دیدار نیز با اتلتیکو مادرید روبرو شدند. در هر نیمه یک گل خوردند و با نتیجه 2-0 بازی را واگذار کردند.

آنها در دو مسابقه گروهی خود در لیگ قهرمانان UEFA (UCL) در رده های آخر قرار گرفتند. 12 بازی از 15 بازی اخیر خود در مرحله گروهی را باختند. با این حال لوکوموتیو موفق شد در آخرین مسابقه UCL بایرن مونیخ را به چالش بکشد. با این حال، آن شکست نهایی 2-1 هفتمین بازی پیاپی UCL بود که در آن آنها دقیقاً دو گل دریافت کردند.

اتلتیکو مادرید با پیروزی 3-1 برابر اوساسونا در آخر هفته، شروع بدون شکست خود را در رقابت های لالیگا ادامه داد.

با این وجود شکست 4-0 در بایرن اولین باخت خارج از خانه ی اتلتیکو بود. همچنین این باخت سنگین ترین باخت آنها در تاریخ اتلتیکو در سطح اروپا بود. در حقیقت، اتلتیکو مادرید از پنج بازی اخیر خود در مسابقات UCL در خارج از اسپانیا چهار باخت داشته است. اگرچه آنها در رقابت های قاره ای هرگز در مقابل روسیه شکست نخورده اند.

شاختار دونسک و مونشن گلادباخ

گروه B لیگ قهرمانان اروپا نسبت به انتظارات وارونه به نظر می رسد. زیرا شاختار دونسک قصد دارد شروع بدون شکست خود را ادامه دهد. این اولین دیدار آنها با بوروسیا مونشن گلادباخ است.

چهار دیدار خانگی شاختر در خانه UCL با تیم های آلمانی تماماً در یک سطح به پایان رسیده اند. در حال حاضر شاختار دونسک هفت بازی بدون برد در بازی های لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرده است. اگر همین روند را در این بازی هم ادامه دهد بدترین روند خود در تاریخ UCL را با هشت بازی بدون برد خواهد داشت.

تحلیل 13 آبان- شاختار دونسک و مونشن گلادباخ
تحلیل 13 آبان- شاختار دونسک و مونشن گلادباخ

تقریباً مانند میزبانانشان، گلادباخ از آغاز رقابتهای خود شروع خوبی داشته است. مارکو رز، مدیر باشگاه گلادباخ در مدیریت در بازی های خارج از خانه یوفا سابقه مثبتی دارد. رز از زمان انتصاب در این سمت در بازی های خارج از خانه شکست ناپذیر بوده است. علاوه بر این، تنها بازدید گلادباخ از اوکراین در دهه گذشته با پیروزی 2-1 در کیف همراه بود.

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *