برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازیهای فوتبال 15 آبان

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازیهای فوتبال 15 آبان-بارسلونا و دیناموکیو

تحلیل بازیهای فوتبال 15 آبان-بارسلونا و دیناموکیو

برای تحلیل بازیهای فوتبال 15 آبان، چند بازی لیگ قهرمانان اروپا را در نظر گرفته ایم.

بارسلونا و دیناموکیو

تاکنون، در هر دو بازی مرحله گروهی بارسلونا یک گل پنالتی توسط تیم مهمان در آن روز و یک اخراج برای میزبان را به همراه داشت. بارسلونا در 9 بازی خانگی خود در پنج بازی پیروز شده است. در سه مسابقه از این پنج مسابقه، یک گل پنالتی به ثمر رساندند. بارسلونا در چهار برد از شش برد خانگی خود در UCL ، نیمه اول را با نتیجه 2-0 به پایان رسانده است.

دینامو کیف اولین امتیاز UCL خود را در این مسابقات بدست آورد.

چلسی و رنس

چلسی در این مسابقات از گروه E لیگ قهرمانان UEFA (UCL) استقبال می کند. فقط یک بازی از هشت مسابقه UCL خود را مقابل تیم فرانسه در استمفوردبریج از دست داده است. “آبی ها” اکنون این فرصت را دارند که پنجمین کلین شیت متوالی برای اولین بار در بیش از ده سال را ثبت کنند! تساوی بدون گل میزبان در بازی مرحله اول گروهی UCL باعث شد که تنها یک پیروزی در هشت بازی قبلی خانگی داشته باشد.

رنس در پنج بازی متوالی بدون پیروزی بودند. در واقع، آنها هنوز به دنبال اولین پیروزی UCL در تاریخ باشگاه هستند. بازدید کنندگان در این مسابقات در خانه هنوز شکست نخورده اند. نگران کننده این است که رنس در هر دو بازی خود در اروپا مقابل حریف انگلیس شکست خورده است.

تحلیل 15 آبان-چلسی و رنس
تحلیل بازیهای فوتبال 15 آبان-چلسی و رنس

فرنکواروس و یوونتوس

تساوی 1-1 آخر هفته باعث شد هشت مسابقه در رقابت های داخلی در این دوره برای فرنکواروس بدون شکست باشد. در خانه، فرنکواروس در هفت مسابقه خود در این فصل شکست ناپذیر بوده است. میزبانان در چهار بازی از این هفت بازی گل اول را زده اند.

هر یک از دو مسابقه UCL یوونتوس در این دوره دقیقاً دو گل به ثمر رسانده است. در چهار مسابقه از پنج مسابقه اخیر آنها نیز چنین بوده است. میهمانان در این فصل در تمام مسابقات شکست نخورده اند.

15 آبان-فرنکواروس و یوونتوس
تحلیل بازی های فوتبال 15 آبان-فرنکواروس و یوونتوس

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *