برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازیهای فوتبال 22 آبان

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازیهای فوتبال 22 آبان- صربستان و اسکاتلند

تحلیل بازیهای فوتبال 22 آبان- صربستان و اسکاتلند

برای تحلیل بازیهای فوتبال 22 آبان، چند بازی از رده بندی جام اروپا را در نظر گرفته ایم.

صربستان و اسکاتلند

صربستان با رتبه 30 در فیفا، در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی یورو از زمان ایجاد فدراسیون صربستان در سال 2006 استت. در شش مسابقه متوالی بدون برد شدند و در سه بازی گل اول را آنها به ثمر رساندند.

در خانه، میزبان فقط در یکی از 5 دیدار خانگی طعم پیروزی را چشیده است. در حالی که در 20 دقیقه اول سه بازی از 4 بازی اخیر، دروازه حریف را باز کرده اند. در واقع، صربستان در دو بازی خانگی اخیر خود موفق به گلزنی نشده است.

اسکاتلند با رتبه 45 روند شکست ناپذیری خود را به هشت مسابقه رسانده اند. در آخرین بازی با نتیجه 1-0  جمهوری چک را شکست دادند. دفاع قدرتمند اسکاتلند این شانس را به آنها می دهد تا برای اولین بار در چهار مسابقه پیاپی دروازه خود را بسته نگه دارند.

برای کسب سومین پیروزی خارج از خانه برای اولین بار از سال 2006، اسکاتلند احتمالاً نیاز به گلزنی در هر دو نیمه دارد. با این حال اسکاتلند در هر پنج سفر گذشته بین المللی خود در برابر تیم های دارای رتبه بالاتر فیفا، با اختلاف 3+ گل شکست خورده است.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد صربستان 50 ٪ ،  تساوی 25٪ و برد  اسکاتلند 25 ٪ است.   

ایرلند شمالی و اسلوواکی

بعد از اولین پیروزی ایرلند شمالی در مرحله مقدماتی گذشته آنها 9 بازی بدون برد در تمام مسابقات داشتند. ایرلند شمالی به طور متوسط ​​1.0 گل در نیمه دوم هر مسابقه دریافت می کند.

ایرلند برای اولین بار به مسابقات بزرگ سطح اروپا می رسد. آنها در نه بازی اخیر خانگی خود در مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا فقط یک بار شکست خورده اند. سه بازی را مقابل حریفانی داشتند که در حال حاضر در لیگ UNL دسته B هستند.

تحلیل بازی 22 آبان- ایرلند شمالی و اسلوواکی
تحلیل بازی 22 آبان- ایرلند شمالی و اسلوواکی

آنها همچنین در پنج مسابقه بدون برد ظاهر شده اند. و نیمه دوم بازی ها را با میانگین 2 گل در سه شکست آخر خود واگذار کرده اند.

در آخرین بازی اسلواکی در خارج از خانه مقابل حریف فعلی لیگ UNL دسته B با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. در 50 درصد از چهار بازی اخیر خارج از خانه مقابل چنین حریفانی به پیروزی دست یافته اند.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد اسلوواکی 30٪ ،  تساوی 30٪ و برد  ایرلند شمالی 40٪ است.   

مجارستان و آیسلند

مجارستان با رتبه 47 فیفا ممکن است در سه مسابقه اخیر خود شکست ناپذیر ظاهر شده باشد. اما آنها از پنج بازی اخیر خود در مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا فقط دو پیروزی کسب کرده اند. علاوه بر این، سرمربی مجارستان مارکو روسی در کل دوره فعلی خود  47 درصد احتمال برد دارد. مجارستان در بازی های رقابتی در خانه خود در هشت مسابقه اخیر فقط یک بار شکست خورده است.

آیسلند در چهار مسابقه اخیر خود بدون شکست ظاهر شدند.آنها در دو بازی اخیر خود با اختلاف یک گل پیروز شدند. با این وجود مردان اریک همرین در 5 مسابقه خارج از خانه خود فقط یک پیروزی کسب کرده اند. در هر باخت دقیقاً سه گل نیمه دوم دریافت کرده اند و در مجموع بیش از 3.5 گل دریافت کرده اند.

نزدیک به یک دهه از آخرین سفر ایسلند به مجارستان می گذرد. در سال 2011 آیسلند بازی را با بیشتر از 3.5 گل دریافت شده در هر دونیمه به مجارستان واگذار کرد.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد مجارستان 40٪ ،  تساوی 30٪ و برد  آیسلند 30٪ است.   

تحلیل فوتبال 22 آبان- مجارستان و آیسلند
تحلیل فوتبال 22 آبان- مجارستان و آیسلند

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *