برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازیهای فوتبال 8 آبان

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازیهای فوتبال 8 آبان- سویا و رنس

تحلیل بازیهای فوتبال 8 آبان- سویا و رنس

برای تحلیل بازیهای فوتبال 8 آبان، تعدادی از بازی های لیگ قهرمانان اروپا را در نظر گرفته ایم.

سویا و رنس

تساوی بدون گل سویا در بازی رفت مرحله گروهی در لیگ قهرمانان یوفا (UCL)، باعث شد که تنها یک پیروزی در پنج مسابقه کسب کند. در حقیقت، آنها در هر سه بازی گذشته خود موفق به گلزنی نشده اند. آخرین باری که سویا در چهار مسابقه متوالی موفق به گلزنی نشده به سال 2005 برمی گردد!

در خانه، سویا هفته گذشته به رکورد 14 بازی بدون شکست پایان داد. آنها از نوامبر 2016 هیچ گاه در دو مسابقه خانگی متوالی شکست نخورده اند.

رنس بازی آخر خود را باخته و در حال حاضر چهار مسابقه متوالی بدون پیروزی را پشت سر می گذارند. رنس در 9 مسابقه خارج از خانه مرحله گروهی در مسابقات باشگاهی یوفا فقط یک پیروزی کسب کرده است.

منچستریونایتد و لایزیگ

منچستر یونایتد از شش بازی خانگی خود در UCL فقط یک برد کسب کرده است. رکورد بازی های خانگی مرحله گروهی UCL یونایتد از زمان عزیمت سر الکس فرگوسن در تابستان 2013 شامل پنج کلین شیت، سه پیروزی یک بر صفر و میانگین 2.25 گل در کل بازی است.

لایزیگ از 9 بازی قبلی خود فقط یکی را از دست داده است. لایپزیگ در هر دو تساوی که داشت به طور متوسط ​​1.5 گل پنالتی در هر مسابقه به ثمر رساند.

تحلیل بازی منچستریونایتد و لایزیگ
تحلیل بازیهای فوتبال 8 آبان- منچستریونایتد و لایزیگ

یوونتوس و بارسلونا

پیروزی یوونتوس در دیناموکیف چهارمین مسابقه از پنج مسابقه اخیر لیگ قهرمانان یوفاست که تنها یک تیم در آن گلزنی کرد. در واقع ، از ابتدای 2014/15، فقط 32.43٪ از مسابقات مرحله گروهی UCL آنها در خانه یا خارج از خانه شاهد گل های هر دو طرف بوده اند.

تیم ایتالیایی در چهار بازی خانگی خود با چهار برد فقط دو گل دریافت کرد. خط دفاع سخت یوونتوس در سال گذشته در هر دو نیمه مسابقه UCL (خانه یا خارج از خانه) نتیجه را واگذار نکرد. در حالی که پنج برد از هفت پیروزی خانگی خود در UCL با کلین شیت همراه بود.

در طول دهه گذشته، بارسلونا 11 دیدار با ایتالیا در UCL انجام داده است. اما فقط در دو بار پیروزمندانه به خانه بازگشت. سه شکست ، از جمله فینال یک چهارم نهایی 2016/17 در یوونتوس، همه با اختلاف حداقل دو گل داشتند. بازیهای اخیر بارسلونا میانگین 4.83 گل در شش مسابقه آخر خود داشته است. و فقط یک بازی زیر 2.5 گل داشتند.

تحلیل بازی 8 آبان- یوونتوس و بارسلونا
یوونتوس و بارسلونا

کلاب بروخه و لاتزیو

کلوب بروژ یا بروخه در هشت مسابقه آخر خود به اولین باخت خود رسید. در این هشت بازی این باخت اولین باری بود که اول تیم مقابل گل زد و دومین باری بود که گل خوردند. پیروزی 2-1 بروخه مقابل زنیت سن پترزبورگ در افتتاحیه UCL اولین پیروزی آنها در 9 بازی مرحله گروهی بود.

از جمله پیروزی 3-1 در افتتاحیه گروه UCL، لاتزیو برای اولین بار در این فصل در مسابقات پشت سر هم پیروز شده است. چهار بازی از پنج بازی اخیر لاتزیو هر دو تیم گل به ثمر رسانده و چهار بازی بیش از 2.5 گل به ثمر رسانده است. علاوه بر این ، ایتالیایی ها هرگز در سه مسابقه خارج از خانه خود مقابل تیمی از یک کشور واحد شکست نخورده است.

تحلیل بازی کلاب بروخه و لاتزیو
بازی 8 آبان- کلاب بروخه و لاتزیو

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *