برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازی های فوتبال 17 آذر- متز و لیون

تحلیل بازی های فوتبال 17 آذر- متز و لیون

برای تحلیل بازی های فوتبال 17 آذر چند بازی از فرانسه، ایتالیا و اسپانیا را در نظر گرفته ایم.

متز و لیون

باخت 2-0 متز در خانه در دیدار قبلی در لیگ 1 (L1) باعث شد که روند بدون شکست آنها در لیگ برتر به پایان برسد. در هر شش دیدار اخیر لیگ یک، متز کمتر از 2.5 گل به ثمر رسانده است. 81.82٪ از گلهای مسابقه قبل از نیمه اول بوده است.

در شش مسابقه به جز یکی از آنها گل اول در 25 دقیقه اول بازی به ثمر رسیده است. با این حال ، آنها باید از نظر روانی با هفت باخت در لیگ یک “برابر صفر” مقابل لیون کنار بیایند. هرچند این واقعیت که آنها بیش از سه سال است که موفق به گلزنی در بازی های خانگی لیگ یک شده اند، دلگرم کننده است.

تنها در دو بازی از 12 بازی گذشته شاهد گل در هر دو تیم بوده ایم. گلزنی در هر صورت می تواند تعیین کننده بازی باشد. با این حال ، لیون عادت کرده است که در لیگ یک ابتدا بازی را واگذار کند.  و این کار را در 50٪ از 12 مسابقه انجام داده است.

میهمانان در آخرین بازی خارج از خانه خود با نتیجه 1-0 آنجر را شکست دادند. میهمانان شاهد روند بدون شکست خود در چهار مسابقه خارج از خانه لیگ یک بودند.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد متز50 ٪ ،  تساوی 30٪ و برد  لیون 20 ٪ است.  

فیورنتینا و جنوا

تحلیل بازی های فوتبال 17- فیورنتینا و جنوا
تحلیل بازی های فوتبال 17- فیورنتینا و جنوا

فیورنتینا پس از ناکامی در چهار بازی متوالی سری آ در یکی از بدترین روندهای خود درگیر است. در چهار بازی خانگی فیورنتینا در این مدت تساوی صورت نگرفته است. هر چهار بازی با اختلاف یک گل به پایان رسیده اند. میزبان ها باید در اینجا احساس اطمینان کنند.

با توجه به مشکلات فیورنتینا، زمان بهتری برای سفر به فلورانس و گرفتن اولین پیروزی خارج از خانه وجود ندارد. با این حال جنوا پس از دریافت میانگین 2.0 گل در هر مسابقه از روز افتتاحیه، در سری آ موفق به کسب پیروزی نشده است.

دو امتیاز از آن روز مسابقه کسب کرده اند، و هنوز در این رقابت های سری آ موفق به کسب امتیاز نشده اند. نگرانی بیشتر برای میهمانان این خواهد بود که سه بازی در چهار دیدار اخیر خارج از خانه آنها با اختلاف 3+ گل شکست خورده اند.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد فیورنتینا 50 ٪ ،  تساوی 20٪ و برد  جنوا 30 ٪ است.  

آلاوز و رئال سوسیداد

آلاوز در پنج بازی لالیگا بدون شکست بوده است. این بازی ها شامل یک پیروزی خارج از خانه مقابل رئال مادرید و یک تساوی خانگی مقابل بارسلونا است. سه بازی در آن سکانس به هر حال شاهد کارت قرمز بودند.

تحلیل بازی های فوتبال 17- آلاوز و رئال سوسیداد
تحلیل بازی های فوتبال 17- آلاوز و رئال سوسیداد

از آخرین باری خانگی که پیروز شده اند، سه مسابقه می گذرد. آنها قبل از دقیقه 35 هنوز در خانه گلی دریافت نکرده اند. اما از 6 گل خورده 5 گل (83.33٪) پس از دقیقه 60 به ثمر رسیده است.

رئال سوسیداد در آستانه دور برگشت، در هفت دیدار شکست ناپذیر بوده است. چهار پیروزی در این بازی ها با اختلاف سه گل کسب شده است. آنها هنوز قبل از دقیقه 15 موفق به گلزنی نشده اند. اما در هر 15 دقیقه بعدی حداقل چهار گل لیگ داشته اند.

میهمانان در این مدت در سه مسابقه خارج از خانه خود (60٪) گل نخورده اند. و هیچ تیمی بیشتر از رئال سوسیداد در بازی های خارج از خانه پیروز نشده است. این رکورد برابر است با متوسط ​​بازده 2.6 امتیاز در هر بازی خارج از خانه.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد آلاوز 30 ٪ ،  تساوی 20٪ و برد   رئال سوسیداد  50٪ است.  

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *