برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بازی های فوتبال 28 دی

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل بازی های فوتبال 28 دی

تحلیل بازی های فوتبال 28 دی

برای تحلیل بازی های فوتبال 28 دی چند بازی از لوشامپیونه فرانسه و سری آ ایتالیا را در نظر گرفته ایم.

لیون و متز

لیون در حال حاضر در ادامه بازی های جذاب و بدون شکست است که به 16 بازی رسیده است.  شروع خوب همیشه اولویت آنهاست. خصوصاً اینکه آنها تنها تیمی هستند که 100٪ از بازی های این رقابت های خود را به پیروزی رسیده اند. در همه پیروزی های خود در این مسابقات آنها اولین گل را به ثمر رسانده اند.

میزبان ها نیز امیدوار هستند که در این فصل لیگ تنها تیم بدون شکست در خانه باقی بمانند. حتی اگر آنها در اینجا بازی افتتاحیه را واگذار کنند، آنها زمان کافی برای بازیابی دارند.

متز در 17 مسابقه اخیر لیگ بدون پیروزی پیروزی ظاهر شد تا در جدول میانی نامرئی شود. آخرین تساوی 1-1 خانگی آنها در ده بازی گذشته تنها دو پیروزی به آنها داد. آنها در 5 دیدار از 6 دیدار گذشته یک کلین شیت نگه داشته اند.

میهمانان از هفت سفر جاده ای قبلی خود در لیگ فقط یک باخت داشته اند. در هشت بازی از 9 بازی خارج از خانه خود تاکنون کمتر از 2.5 گل خورده است. با این حال، شانس آنها مقابل لیون که پیروزی های پیاپی داشته کاملا نا امید کننده است.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد لیون 60 ٪ ،  تساوی 20٪ و برد  متز 20٪ است.   

کالیاری و ای سی میلان

در فاصله خطرناک نزدیک به منطقه سقوط سری آ، کالیاری ها در پنج بازی خانگی در بدون برد بوده است. با توجه به درخشش بیشتر، ساردینی ها در هر 9 مسابقه خانگی قبلی خود گلزنی کرده اند.

به طور کلی، کالیاری در 17 دور افتتاحیه فقط 14 امتیاز ثبت کرده است. این کمترین بازدهی آنها از 2014/15 است و فصلی که در نهایت سقوط کرد. جالب است که آنها در آن مرحله میانگین 2 گل خورده در این مرحله را داشته باشند.

آث میلان با به ثمر رساندن 2+ گل در 16 مسابقه از 17 مسابقه سری آ، بهترین شروع خود را در لیگ از فصل 2003/04 تجربه می کند. با اختلاف 11 امتیاز آنها در جدول قهرمان هستند.

بازدیدکنندگان در بازی های خارج از خانه هیچ ترسی از خود نشان نداده اند. قبل از این دور بهترین تیم خارج از خانه این بخش هستند.

بر اساس تحلیل کارشناسی که ما انجام دادیم شانس برد کالیاری 20٪ ،  تساوی 20٪ و برد  ای سی میلان 60٪ است.  

تحلیل بازی های فوتبال 28 دی
تحلیل بازی های فوتبال 28 دی

برای اطلاع از تحلیل های بازی های بعدی با ما همراه باشید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *