برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل بعضی بازیهای جام ملتهای اروپا

تحلیل بعضی بازیهای جام ملتهای اروپا

تحلیل بعضی بازیهای جام ملتهای اروپا

در تحلیل بعضی بازیهای جام ملتهای اروپا به بررسی تعدادی از بازیهای همان روز و یا روز بعد می پردازیم.

فرانسه و کروواسی

برای کرواسی این اولین رقابت لیگ قهرمانان مقابل فرانسه در خاک کرواسی خواهد بود.

در اینجا، میزبان‌ها این فرصت را دارند تا در مقابل فرانسه ادعای پیروزی داشته باشند. اوضاع پس از کسب شش پیروزی در خانه، خوب به نظر می‌رسد. به طور قابل‌توجهی، همه بجز یکی از هفت مسابقه بین‌المللی خانگی آن‌ها دقیقا سه گل داشته است.

فرانسه تنها یکی از ۱۳ رقابت قبلی خود را از دست داده‌ ودر هر مسابقه میانگین 2.5 گل را به ثمر رساند. یک شروع خوب به ادامه این شکل کمک خواهد کرد. به خصوص که هفت پیروزی از ده پیروزی اخیر فرانسه در عرض ۳۰ دقیقه اول امتیاز کسب کرده اند.

ایتالیا و هلند

پس از تساوی ۰ – ۰ در لهستان، هر هفت مسابقه گذشته ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا زیر 2.5 داشته است.

در بازی های خانگی، ایتالیا شش بازی از هفت بازی قبلی خود را برنده شده‌ است. در شش مسابقه از هفت مسابقه ایتالیایی ها اولین نیمه را گل نخوردند.

با تساوی ۰ – ۰ در آخرین بازی هلند، برای اولین بار از نوامبر ۲۰۰۹ آن‌ها سه بازی را بدون کسب هیچ امتیازی بازی کردند. علاوه بر این، فقط یک بار در هر دو نیمه ی بازی در هشت بازی آخر خود موفق به کسب امتیاز شد.

اگر چه در پنج بازی دور از خانه شکست نخوردند. فقط یکی از شش بازی اخیر هلندی ها بالای 2.5 گل داشته است.

انگلیس و دانمارک

پیروزی ۲ بر ۱ مقابل بلژیک، به این معنی است که انگلیس تنها یکی از هشت در خانه خود برابر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده‌ است.

دانمارک تنها یک‌بار در ده بازی اخیر خود در برابر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان شکست خورده است. با این حال، آن‌ها آخرین بار در ماه سپتامبر ۲۰۰۸ در صدر جدول رده‌بندی فیفا قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *