برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل چند بازی فوتبال فردا

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل چند بازی فوتبال فردا- لیسستر و استون ویلا

تحلیل چند بازی فوتبال فردا- لیسستر و استون ویلا

تحلیل چند بازی فوتبال فردا- بازی های در نظر گرفته شده یک بازی از فرانسه، یکی از انگلیس و دیگری از آلمان است.

استراسبورگ و لیون

استراسبورگ پس از از دست دادن پنج بازی از شش بازی، در حال حاضر بدترین روزهای خود را تحمل می کند. آنها در سه بازی از چهار بازی گذشته ی خود در خانه پیروزی داشته اند.

استراسبورگ و لیون
تحلیل بازی ها – استراسبورگ و لیون

لیون نیز یک شروع ضعیف برای این فصل داشته است. از فصل 2014-2015 تا الان این اولین باری است که لیون فصل خود را بدون برد در سه بازی شروع کرده است.

لیسستر و استون ویلا

میزبان در سه بازی گذشته ی خود اولین گل را زده است. هر کدام از این گل ها در پانزده دقیقه ی اول بازی زدده شد. در هر پنج بازی آنها حداقل دو گل رد و بدل شده است.

استون ویلا نیز مانند رقیب، بازی های فصل خود را با سه پیروزی متوالی آغاز کرد. این اتفاق از سال 1962 تا به امروز اولین بار است که پیش آمده است. این پیروزی را استون ویلا با زدن اولین گل در هر سه بازی، که دوتای آنها در پنج دقیقه اول بود به دست آورده است.

شالکه و یونیون برلین

شالکه  برای چهارمین بار در ۱۱ فصل گذشته خود دور جدید بازی ها را با سه باخت را آغاز کرده‌ا است. شالکه باخت را با اختلاف دو گل در نیمه اول سه بازی بازنده ی خود تجربه کرد.

به طور مشابه برلین نیز در دو بازی از سه بازی خود حداقل چهار گل داشتند. آخرین برد آنها نیز این را ثابت کرد که یک شروع خوب تاثیر به سزایی در پیروزی تیم دارد. از شروع فصل تا الان هر تیمی که اول گلزنی کرده باشد به احتمال هفتاد و هشت درصد احتمال پیروزی در آن بازی را دارد.  

شالکه و یونیون برلین
تحلیل بازی ها – شالکه و یونیون برلین

برای اطلاع از بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *