برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر

1 دقیقه خوانده شده
تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر

تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر - یوونتوس- دیناموکیف - بارسلونا - فرنکوارس

برای تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر، تعدادی از بازی های لیگ قهرمانان اروپا را در نظر گرفته ایم.

دیناموکیف و یوونتوس

دینامو کیف در حال ورود به اولین مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا از لیگ سال 2016/2017 است. آن‌ها حداقل دو گل در هر یک از سه مسابقه انتخابی و حذفی ثبت کردند.  

با ۷ بازی بدون شکست در خانه ، دینامو کیف در مقابل یوونتوس اعتماد به نفس کامل را برای پیروزی دارد. آن‌ها همچنین می‌توانند از اینکه سه رقابت آخر خود را چه به عنوان مهمان و یا میزبان، به پیروزی دسته یافته اند.

در مقابل، یوونتوس برای برد از خود ضعف نشان داده است. در سال ۲۰۲۰، یوونتوس تنها ۶ بازی از ۱۷ رقابت خود را چه به مهمان و یا در بازی خانگی برنده شده‌است.

با این وجود، تیم یوونتوس در شش فصل متوالی به مرحله حذفی صعود کرده‌است. از آغاز سال 2016/2017 هشت بازی از ۱۲ بازی دور از خانه ی خود را با پیروزی به اتمام رسانده است.

بارسلونا و فرِنکوارُس

بارسلونا اولین شکست خود در فصل را در مقابل ختافه متحمل شد. آن‌ها در ۳۶ بازی قبلی لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست ظاهر شدند.

غول‌های اسپانیایی امیدوارند که شکست مقابل ختافه فقط خطای اول فصل باشد. در هفت بازی اخیر بارسونا در UCL آنها شاهد گل اول در سی دقیقه ی اول بودند.

فرنکوارس تا به این مرحله از UCL پنج بازی انجام داده که در سه تای آنها گل اول بازی در ده دقیقه اولیه زده شده است.

با این وجود مهمانان در وضعیت خوبی هستند و در پنج بازی دور از خانه ی خود به طور میانگین 2 گل داشته اند.

دورتموند و لاتزیو

چهار بازی از شش بازی لاتزیو هر دو تیم گلزنی کرده اند  و در سه بازی از این چهار بازی، نتیجه 2-1  به دست آمده است. تیم لاتزیو در شش بازی اخیر خود تساوی نداشتند.

در سری آ، لاتزیو از پنج بازی خانگی برنده ی خود، سه بازی را با نتیجه ی 2-1 پیروز شدند. در این پنج بازی آنها در نیمه اول باخته بودند.

تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر- دورتموند و لاتزیو
تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر- دورتموند و لاتزیو

پاریسن ژرمن و منچستریونایتد

پاریسن ژرمن هشت بازی از ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا برنده شده اند. آنها در هفت تا از این پیروزی ها حداقل یک نیمه میانگین زیر 1.5 گل داشته است. آنها در پنج بازی  خود کمتر از 25 دقیقه طول کشید تا گل اول را بزنند.

منچستر یونایتد در مارچ 2019 آخرین برد UCL خود را در این زمین دیدند. همچنین منچستریونایتد در همه ی لیگ های برتر در 45 دقیقه ی اول گلزنی می کنند.

تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر- پاریسن ژرمن و منچستریونایتد
تحلیل چند بازی فوتبال 20 اکتبر- پاریسن ژرمن و منچستریونایتد

برای اطلاع از بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *