برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تحلیل چند بازی فوتبال 23 اکتبر- فولهام و کریستال پالاس

تحلیل چند بازی فوتبال 23 اکتبر- فولهام و کریستال پالاس

برای تحلیل چند بازی فوتبال 23 اکتبر، تعدادی از بازی های لیگ های برتر انگلیس، آلمان و فرانسه را در نظر گرفته ایم.

فولهام و کریستال پالاس

علیرغم تساوی در آخرین لحظه، فولهام که با پنج بازی بد فصل خود را شروع کرده هنوز در پایین جدول است. فولهام 22 بازی بدون تساوی داشته که در پنج بازی اخر این تیم در دقیقه 12 گل اول را زدند.

تساوی یک بر یک کریستال پالاس در آخرین مسابقه خود ممکن است به دو بازی باخت خاتمه داده باشد. در چهار مسابقه از پنج مسابقه خود در این فصل، رکورد کمتر از 35٪  برای در اختیار داشتن توپ را داشتند.

علی رغم شکست 3-1 منچستر یونایتد در دیدار رفت خارج از خانه خود ، پنج مسابقه از شش بازی قبلی خود را با اختلاف 2+ گل از دست داده اند.

پاریسن ژرمن و دیژون

تحلیل چند بازی فوتبال 23 اکتبر - پاریسن ژرمن و دیژون
تحلیل چند بازی فوتبال 23 اکتبر – پاریسن ژرمن و دیژون

با میانگین 4.71 گل در هر هفت مسابقه گذشته، این بازی بین پاری سن ژرمن و دیژون احتمال رد و بدل شدن گل های زیادی دارد. علاوه بر این ، پیروزی 4-0 اخیر پاریسن ژرمن در نیمس باعث شد پنج پیروزی پیاپی در لیگ به دست بیاید. این بازی ها به طور متوسط ​​1.6 گل داشته است.

با توجه به موضوع بالقوه گلزنی، میزبان در هفت پیروزی خانگی خود به طور متوسط ​​4 گل در هر مسابقه به ثمر رسانده است. 68.75٪ یعنی 11 گل از 16 گل خانگی آخر در نیمه دوم به ثمر رسیده است. در همین حال ، یک سوم بردهای اخیر خانگی پاریسن ژرمن  با نتیجه 4-0 به پایان رسیده است. اگرچه پاریسن ژرمن چهار بازی از این پنج بازی در یک نیمه کمتر از 1.5 گل به ثمر رسانده اند.

دیژون به دنبال اولین برد خود هستند و بدترین شروع خود را در تاریخ باشگاه تحمل می کنند. اگر بخواهند از شکست جلوگیری کنند، باید اواخر کار را محکم نگه دارند ، همانطور که دیژون در پنج مسابقه از شش مسابقه خود پس از پایان زمان اصلی گل خورده اند.

برای خاتمه بخشیدن به 13 باخت پیاپی خارج از خانه دیژون باید سعی کند ابتدا گل نخورند.

 

لیزیگ و هرتا برلین

لیزیگ شروع بدون باخت خود را با برد 2-0 خود مقابل آسبرگ ادامه داد. بخشی از آن برد به لطف گل اول بازی آنها بود. در هفت مسابقه اخیر خود، لیزیگ قبل از نیمه اول گلزنی کرده است.

تحلیل چند بازی فوتبال 23 اکتبر- لیزیگ و هرتا
تحلیل چند بازی فوتبال 23 اکتبر- لیزیگ و هرتا

آنها با پیروزی در سه مسابقه خانگی بوندس لیگا برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا ثبت شدند.

سه شکست پیاپی با میانگین 3 گل خورده برای هرتا برلین نگران کننده است. آنها شش بازی از هشت قبلی خود را از دست داده اند. اما در هیچ یک از پنج مسابقه هرتا در این فصل در نیمه اول گلزنی نکرده اند.  

سه بازی دور از خانه ی هرتا در این فصل میانگین 7 گل داشته است.

برای اطلاع از بازی های بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *