برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تغییرات سپاهان از استقلال تا نساجی

تغییرات سپاهان از استقلال تا نساجی

تغییرات سپاهان از استقلال تا نساجی

تغییرات سپاهان از استقلال تا نساجی – دو بازیکن این تیم یعنی امید نورافکن و شایان مصلح از ترکیب اصلی دور مانده اند. با این وصف محمد طیبی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در خط میانی این تیم فوتبال نیز شاهد ترکیب جدیدی خواهیم بود.

سپاهانی‌ها در آخرین دیدار برابر تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی شکست خوردند که اعتقاد به اشتباهات داوری در تعیین نتیجه بازی داشتند و حالا به دلیل کارت هایی که در همان مسابقه نصیبشان شده است.

حدس زدن اینکه مثل همیشه گلر اصلی سپاهان خواهد بود کار سختی نیست ولی در قلب خط دفاعی شاهد حضور دوباره محمد طیبی در کنار مهدی زاده و زوج سازی این دو بازیکن خواهیم بود. در سمت راست خط دفاعی مرتضی منصوری مانند سایر بازی ها به میدان خواهد رفت و پست سمت چپ خط دفاعی نیز با توجه به بازی های پیشین و غیبت سعید آقایی، به مهدی ترکمان خواهد رسید.

نورافکن به دلیل محرومیت نمی تواند برای تیمش بازی کند و به احتمال فراوان ولادیمیر کومان با نمایش خوبی که مقابل استقلال ارائه کرد، در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت تا در کنار سروش رفیعی که محرومیت را پشت سر گذاشته و مهدی کیانی دو بازیکن دیگر خط میانی تیم باشند. البته اگر هر کدام از این سه بازیکن از ترکیب اصلی کنار بروند، محمد کریمی در دسترس امیرقلعه نویی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *