برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تیمداری یا غوغا سالاری در والیبال؟

تیمداری یا غوغا سالاری در والیبال

تیمداری یا غوغا سالاری در والیبال

تیمداری یا غوغا سالاری در والیبال؟ – با توجه به شرایطی که ویروس کرونا برای ورزش جهان ایجاد کرده است، فعلا مشخص نیست که لیگ برتر والیبال ایران در چه زمانی شروع خواهد شد. با وجود این وضعیت اما برخی تیم‌های حاضر در لیگ که از توان مالی بالایی برخوردار هستند، در حال جذب ستاره‌های نام آشنای والیبال ایران به شرط پرداخت مبالغ میلیاردی هستند تا همچنان همانند چند سال گذشته شاهد غوغا سالاری در لیگ والیبال ایران باشیم. 

طی سال‌های گذشته همواره شاهد بوده‌ایم برخی اسپانسرها همانند بانک سرمایه،‌ بانک کشاورزی، داماش گیلان و … پس از اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر، با پیشنهاد دستمزدهای چند برابری نسبت به باشگاه‌های دیگر ستاره‌ها را جذب کرده و پس از نهایتا دو تا سه سال درخشش و تیمداری در لیگ، منحل شده‌اند. همه این اتفاقات باعث می‌شود تا بتوان این سوال را مطرح کرد که معیارهای فدراسیون برای ایجاد یک لیگ معتبر و تیمداری حرفه‌ای باشگاه‌ها در لیگ والیبال چیست؟

متاسفانه طی سال‌های گذشته همواره شاهد این موضوع بوده‌ایم که بسیاری از بخش‌های خصوصی علاقمند به حضور در لیگ والیبال،‌ به دلیل همین نابسامانی‌ها از تصمیم خود صرف نظر کرده‌اند. پیشگامان کویر یزد از جمله همین تیم‌ها بودند که پس از چند سال کار پایه‌ای به لیگ‌ برتر راه یافتند، اما پس از حضور اسپانسرهای میلیاردی در لیگ و پیشنهادهای میلیاردی آن‌ها به بازیکنان، ستاره‌های خود را از دست داده و نهایتا منحل شد. شرایطی که برای بسیاری از تیم ها و باشگاه‌های دیگر نظیر گیتی‌پسند، پتروشیمی، میزان، ثامن الحجج، بانک سرمایه، بانک کشاوری و … نیز رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *