برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

جدایی تیاگو آلکانترترا از بایرن مونیخ

1 دقیقه خوانده شده
تیاگو آلکانترترا

تیاگو آلکانترترا

جدایی تیاگو آلکانترترا از بایرن مونیخ – تیاگو آلکانترترا از بارسلونا به بایرن پپ گواردیولا پیوست.

  تعداد بازی های او برای بارسا در فصل 13-2012 به حدنصاب 25 بازی نرسید. بایرن از بندی در قراردادش استفاده کرد و او را به خدمت گرفت . 

تیاگو در هفتمین فصل حضورش درفوتبال بایرن، هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و در مورد آینده تردیدهایی دارد. شرایط خوب در آلمان، این هافبک خلاق به دنبال جدایی است و این طور به نظر می آید که لیورپول مقصد مورد نظر او خواهد بود.

جدایی تیاگو آلکانترترا از بایرن مونیخ
جدایی تیاگو آلکانترترا از بایرن مونیخ

بایرن مونیخ مبلغ 40 میلیون یورو برای تیاگو درخواست کرده است . این درحالی است که لیورپول به دنبال قراردادی در حدود 25 میلیون دلار است. آلمانی ها هنوز هیچ گونه پیشنهاد رسمی از لیورپول برای تیاگو دریافت نکرده اند. جدایی تیاگو آلکانترترا از بایرن مونیخ قطعی شده اما لیورپول هنوز در حال مذاکره است.

تیاگو آلکانترترا که در  باشگاه لیورپول با هافبک بایرن مونیخ به توافق رسیده است کریستین فالک از بیلد شب گذشته گزارش داد که منچستریونایتد نیز در کنار لیورپول خواهان تیاگو آلکانتارا است ولی اگر این بازیکن حق انتخاب کار با یورگن کلوپ را ترجیح خواهد داد

طی روزهای گذشته بحث جدایی تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ به اوج خود رسیده که باید پایان کار او در آلیانز را قطعی تلقی کرد. حالا و در همین رابطه کیکر ادعای جالبی را مطرح کرده است. منبع آلمانی مدعی شده که تیاگو آلکانترا بعد از پایان مسابقه فینال فوتبال جام حذفی که با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید، از داوران آلمانی تشکر کرده و آن ها را با ادبیاتی وداع گونه، بهترین در کار خودشان تلقی کرده تا به نوعی مشخص شود که این هافبک اسپانیایی تصمیم قطعی خود را برای جدایی گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *