برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

جورج راسل به مرسدس پیوست

bord 24 - جورج راسل به مرسدس پیوست

bord 24 - جورج راسل به مرسدس پیوست

جورج راسل به مرسدس پیوست – چارلز لکلرک که در سال 2019 به فراری پیوست، با سباستین وتل که چند قهرمانی جهان داشت هم تیم شد. با تجربه ای که از وتل بدست آورد، نصیحتی برای جورج راسل داشت. جورج بالاخره به آرزوی خود که رانندگی برای مرسدس بود، رسید. با او قرارداد یک ساله برای 2022 و رانندگی برای مرسدس فرمول یک بسته شد.

bord 24 - جورج راسل به مرسدس پیوست
جورج راسل از کودکی در کنار چارلز لکلرک رانندگی کرده است

 

با اینکه هر دو 23 سال سن دارند، لکلرک دو سال پیش به فراری پیوست. راسل نیز برای سال دیگر به صورت تمام وقت به مرسدس و لوئیس همیلتون می پیوندد. او از چارلز راجع به تجربه اش از پیوستن به فراری پرسید. لکلرک یاد پیوستنش به فراری وقتی هم تیمی وتل شد افتاد.

چارلز گفت: من چیز زیادی ندارم که جورج بگویم. او می داند که باید چکار کند. این یک فرصت و جایگاه بسیار عالی برای راسل است. مثل تجربه من که با چند بار قهرمان جهان، وتل، هم تیم بودم، برای ما که جوان هستیم بزرگترین فرصت ممکن است. فرصتی که نشان دهی چکار می توانی بکنی و از بهترین یاد بگیری. پس از این لحظه ها لذت ببر، یاد بگیر و به خودت فشار نیاور.

جورج راسل به مرسدس پیوست – نصیحت وتل برای همیلتون؟

وتل با 4 قهرمانی جهان با لکلرک که سرش داغ بود هم تیمی شد. این راننده آلمانی در نهایت 24 امتیاز در جدول امتیازات از لکلرک عقب بود. او یک پیروزی در سنگاپور داشت در حالی که لکلرک در ایتالیا و بلژیک پیروزی بدست آورد.

از وتل هم سوال شد که آیا نصیحتی برای همیلتون که با یک هم تیمی جوان روبه رو می شود، دارد؟ وتل گفت: نمی دانم. اما لوئیس به قدری بزرگ هست که نیازی به نصیحت نداشته باشد. هر موقعیتی متفاوت است. فکر میکنم اگر با یک هم تیمی جدید وارد مسابقه شوید، چیزهای زیادی هست که باید یاد بگیری برای هر دو طرف. زمانی که چارلز به تیم پیوست من لذت می بردم.

از طرفی وولف هم اعلام کرد که کاملا راسل را راهنمایی خواهند کرد که چطور باید رفتار کند. جورج راسل به مرسدس پیوست. اما جورج باید موقعیت همیلتون، 7 بار قهرمانی جهان او و اینکه برای یک رکورد رقابت می کند را در نظر بگیرد. همچنین مرسدس به دنبال گرفتن عنوان بهترین سازنده سال است. در این صورت راسل باید منافع تیم را در نظر بگیرد و مشکلات با روزنبرگ نباید تکرار شود.

مارکت رانندگان برای سال آینده فرمول یک

وتل هم برای فصل آینده در استون مارتین در کنار هم تیمی خود لنس استرول باقی خواهد ماند. ویلیامز نیز الکس آلبون که بک آپ ردبول بود را در اختیار گرفت تا هم تیمی نیکولاس لطیفی شود.

چارلز لکلرک هم قرارداد تا 2024 خود را امضا کرد و فراری اعلام کرد برای 2026 هم با او قرارداد خواهد بست.

سونادا و گسلی هم برای سال آینده در آلفا تائوری باقی خواهند ماند.

والتری بوتاس هم قبل از گرندپری ایتالیا اعلام کرد که برای سال آینده به آلفارومئو می پیوندد. قبل تر کیمی رایکونین اعلام کرد امسال آخرین حضور او در فرمول یک بود و خداحافظی کرد.

bord 24 - جورج راسل به مرسدس پیوست
قهرمانان آینده فرمول یک

 

برای دریافت اخبار روز ورزشی با برد۲۴ همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *