برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

جوکوویچ به نیمه نهایی ATP رسید

1 دقیقه خوانده شده
نواک جوکوویچ به نیمه نهایی رسید

نواک جوکوویچ به نیمه نهایی رسید

جوکوویچ به نیمه نهایی ATP رسید – نواک جوکوویچ از الکساندر زورف عبور کرد تا به جمع چهار نفر نهایی فینال تنیس ATP برسد.

این بازیکن صرب شماره یک تنیس جهان در ورزشگاه O2 Arena لندن با نتیجه 6-3 7-6 (7-4) زورف آلمان را شکست داد. جوکوویچ که به دنبال کسب عنوان ششم بود، در ست دوم خیلی بیشتر تحت فشار قرار گرفت. او شنبه ساعت 14:00 به وقت گرینویچ در مرحله یک چهارم نهایی با دومینیک تی یم بازی خواهد کرد.

جوکوویچ 33 ساله گفت: “من احساس خوبی داشتم. در ست اول در چند موقعیت عملکرد خیلی خوبی داشتم.”

“برعکس مسابقه با دانیل، من در زمان مناسب تصمیم های درست گرفتم. من احترام زیادی برای ساشا که بازیکن فوق العاده ایست دارم.

زورف بعد از بازی گفت: “به نظر من نواک فوق العاده خوب عمل کرد. من مجبور شدم خیلی زود برگردم تا سرویس او را برگردانم. این برای من خیلی سخت بود. در ست دوم بازی خیلی خوبی را شروع کردم که توانستم چند امتیاز بگیرم.”

جوکوویچ افزود: “من سال گذشته با دومینیک تی یم در اینجا بازی کردم. در ست سوم 7 بر 6 شکست خوردم و این یک مسابقه مهیج بود. امیدوارم یک مسابقه عالی دیگر داشته باشم اما با نتیجه ای متفاوت.”

یکی از این چهار نفر، دانیل مدودف روس بود که پس از غلبه بر جوکوویچ در روز چهارشنبه، از صعود به گروه اطمینان پیدا کرد. اما سطح او کاهش پیدا نکرد. زیرا او دیگو شوارتزمن آرژانتینی را شکست داد.

مدودف پس از پیروزی در مسترهای تنیس پاریس هفته گذشته، از مرحله گروهی به طرز چشمگیری عبور کرد. مدودف 24 ساله در دومین نیمه نهایی روز شنبه در ساعت 20:00 به وقت گرینویچ، با رافائل نادال بازی خواهد کرد. نادال، این رقیب اسپانیایی قصد دارد عنوان قهرمانی نهایی ATP را در کارنامه خود کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *