برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

جگوار ریسینگ افسانه آفرید

1 دقیقه خوانده شده
جگوار ریسینگ افسانه آفرید

جگوار ریسینگ افسانه آفرید

جگوار ریسینگ دوباره به جایگاه اول بازگشت. سم برد مقتدرانه به جایگاه اول رسید و آن را تا زمان دیدن پرچم پایان حفظ کرد. او با این پیروزی از تیم خود که ماشینش را بعد از شنبه باید تعمیر می کردند تشکر کرد.

این پیروزی سم برد را در جدول رانندگان فرمول ای با 81 امتیاز در رتبه اول قرار می دهد. مسابقات بعدی فر مول ای در لندن زادگاه برد برگزار می شود. اوانز راننده دیگر جگوار در تلاش برای حفظ جایگاه دوم ماشینش دچار آسیب شد. این بد شانسی اوانز باعث شد جایگاه دوم را راننده انویژن ویرجین ریسینگ، نیک کسیدی کسب کند. با گرفتن جایگاه سوم در روز شنبه، می توان گفت این یک هفته خوب برای کسیدی بود.

جایگاه سوم هم به راننده دی اس تچیتا، آنتونیو فلیکس داکوستا رسید. او خود را از جایگاه هفتم به سوم رساند تا امتیازات خود را برای رسیدن به قهرمانی حفظ کند. فقط چهار مسابقه از تقویم ای پری های فرمول یک باقی مانده است.

مسابقه فرمول ای برای جگوار ریسینگ و بقیه چطور گذشت

بعد از یک تعیین خط بد برای ژان اریک ورن اوضاع افتضاح تر هم شد. در آغاز مسابقه ماشین تچیتای او روشن نشد و او از مسابقه خارج شد.

الکساندر سیمز از ماهیندرا ریسینگ اولین راننده ای بود که برای گرفتن 35 KW اضافه برای فعال کردن Attack mode اقدام کرد. در دور هشتم هر دو راننده جگوار ریسینگ از Attack mode استفاده کردند. برد توانست جایگاه اول خود را حفظ کند اما اوانز جای خود را به کسیدی داد. 15 دقیقه از آغاز مسابقه گذشته بود که برد توانست یک فاصله یک ثانیه ای با اوانز و کسیدی داشته باشد. اوانز با سد کردن راه کسیدی بعد از  فعال کردن Attack mode از هم تیمی خود حمایت کرد. با Attack mode همزمان با کسیدی، اوانز توانست سریع ترین لپ را از آن خود کند. اوانز توانست جایگاه دومی را از کسیدی پس بگیرد. به دنبال آنها داکوستا تلاش می کرد جایگاهی برای خود کسب کند.

سپس اوانز مجبور شد از جایگاه دومی خود مقابل کسیدی، دا کوستا و لوترر محافظت کند. در تلاش برای دور کردن کسیدی، به دیوار برخورد کرد و ماشین او آسیب جدی دید. این اشتباه اوانز کسیدی را به جایگاه دوم و داکوستا را به سومی رساند. در نهایت هم او در جایگاه سیزدهم مسابقه را تمام کرد.

آنها منتظر دور دوازده و سیزده هستند تا شانس خود را دوباره امتحان کنند. دور 12 و 13 در ای پری هاینیکن لندن دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

جگوار ریسینگ افسانه آفرید
سم برد – نیک کسیدی – آنتونیو فلیکس داکوستا

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *