برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

خداحافظی نیمار

خداحافظی نیمار

 خداحافظی قطعی با نیمار – بارسا در تلاش بود پی اس جی را برای معاوضه بازیکن راضی کند اما در نهایت به توفیقی دست پیدا نکرد و ستاره فوتبال برزیلی در پاریس ماندنی شد .

باشگاه بارسلونا سال گذشته تا روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال تلاش زیادی برای بازگرداندن نیمار داشت ولی در نهایت به دلیل قیمت بالای این بازیکن،  نتوانست به هدف خود برسد.

بارسا تلاش هایی دوباره برای بازگرداندن نیمار در این تابستان خواهد داشت ولی شیوع کرونا تمامی برنامه ها را خراب کرد.

جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه تایید کرد که تلاشی برای جذب نیمار نخواهند داشت در وضعیت کنونی جذب نیمار غیرممکن است. پی اس جی هم تمایلی برای فروش او ندارد و این طبیعی است چرا که نیمار از بهترین بازیکنان دنیاست.

هفته های قبل گفت و گوهایی با اینتر داشتیم ولی همه چیز با توافق دو طرف متوقف شده است. شرایط به گونه ای نیست که بتوان برای جذب یک بازیکن، هزینه های زیادی متقبل شد.

خداحافظی قطعی با نیمار
خداحافظی قطعی با نیمار

ما بین ماه مارس تا ژوئن، 200 میلیون یورو به خاطر کرونا ضرر کردیم. تصور ما بر این بود که 1.1 میلیارد یورو درآمدزایی خواهیم کرد ولی حالا 30 درصد از این رقم کاسته شده است. اگر وضعیت کرونا بهبود پیدا نکند، مطمئنا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها نخواهیم بود و ممکن است بار دیگر فروشگاه ها و موزه باشگاه تعطیل شوند که بازهم ضرر اقتصادی بیشتری به باشگاه وارد خواهد کرد. باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم و در خریدها از هر گونه ریسکی خودداری کنیم.

نامه مسی به نیمار: حضور در یک رختکن به همراه تو، برای من در طول این سال‌ها یک افتخار بی نظیر بوده است دوست من. برایت در مرحله جدید زندگی ات  آرزوی موفقیت می‌‌کنم و امیدوارم که دوباره همدیگر را ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *