برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

داغ ترین اخبار روز فوتبال جهان La Liga

داغ ترین اخبار روز فوتبال جهان La Liga

در این قسمت از داغ ترین اخبار روز فوتبال جهان، خلاصه ای از اتفاقات هیجان انگیز ورزشی را مرور می کنیم.

تنیس

اتفاق جالب دیروز در فینال تنیس ATP 2020 این بود که رافایل نادال و نواک جووکویچ هر دو از رقیبان خود شکست خوردند. مرد شماره دو جهان، نادال، در بازی مقابل مدودف شکست خورد. همچنین در بازی مهم دیگر که جوکوویچ و تی یم مقابل هم قرار گرفته بودند، با پیروزی دومینیک تی یم همراه بود.

داغ ترین اخبار روز فوتبال جهان- مدودف و تی یم
داغ ترین اخبار روز فوتبال جهان- مدودف و تی یم نادال و جوکوویچ را شکست دادند

فوتبال

در لیگ برتر انگلیس به ترتیب تاتنهام، چلسی، لیستر سیتی، لیورپول و ساوت هامپتون مقام های اول تا پنجم را دارند. جالب اینکه منچستر یونایتد در ردیف نهم جدول با چهار بازی برده، یک تساوی و سه باخت قرار دارد. منچستر سیتی نیز با سه برد، سه تساوی و دو باخت در رده یازدهم جدول قرار دارد. آرسنال به دنبال منچستر سیتی با چهار برد و چهار باخت در ردیف دوازدهم قرار گرفتند.

در بوندس لیگا: بایرن مونیخ در سطر اول جدول بوندس لیگا قرار گرفته است. به دنبال آن بورسیا دورتموند، بایر لورکوزن و لایزیگ دیده می شوند. بایرن مونیخ با اینکه نتیجه تساوی کسب کرد مقام اول خود را نگه داشت. قابل به ذکر است که هالاند در شش بازی گذشته خود ده گل به ثمر رسانده است.

در لالیگا: رئال مادرید فرصت صدر جدولی در لالیگا را با تساوی مقابل ویا رئال از دست داد. جدول لالیگا به ترتیب تیم های رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید، ویارئال، رئال مادرید و گرانادا قرار گرفته اند.

سری آ ایتالیا: در ایتالیا در لیگ سری آ، اتفاقات جالبی رخ داد. کریستیانو رونالدو در عرض چهار دقیقه توانست دو گل برای یوونتوس به ثمر برساند و این تیم را به مقام دومی در جدول برساند. در جدول سری آ ، میلان با داشتن زلاتان ابراهیموویچ با هشت گل وی، مقام اولی را در دست گرفته است. در جدول تیمهای ساسولو، ناپولی، روما، آتالانتا و لازیو پایین تر از میلان و یوونتوس قرار گرفته اند.

داغ ترین اخبار روز فوتبال جهان
داغ ترین اخبار روز فوتبال جهان – رونالدو دو گل در چهار دقیقه زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *