برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

دریافت پیک1 درفت امسال توسط تیمبرولز

1 دقیقه خوانده شده
دریافت پیک1 درفت امسال توسط تیمبرولز

دریافت پیک1 درفت امسال توسط تیمبرولز

دریافت پیک1 درفت امسال توسط تیمبرولز – مینسوتا تیمبرولوز به پیک 1 درفت 2020 راه یافت. درفت 2020 امسال به صورت کاملا مجازی برگذار شد.

مراسم درفت لاتاری درفت 2020 به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد و پیک 1 امسال به تیم مینسوتا تیمبرولوز رسید.

بنا بر گزارش وب سایت رسمی مسابقات NBA ، مراسم قرعه کشی یا همان لاتاری درفت 2020 به صورت کاملا مجازی و از راه دور برگزار شد و پیک 1 درفت به تیم مینسوتا تیمبرولوز تعلق گرفت.

وضعیت تیم ها بعد از قرعه کشی:

تیم های گلدن استیت واریرز، کلیولند کولیرز و مینسوتا تیمبرولوز بخاطر آن که بدترین رکوردهای این فصل مسابقات را در تصاحب خود داشتند، با 14 درصد ، هر 3 بیشترین و بالاترین شانس را برای بدست آوردن پیک 1 درفت داشتند و پس از آن ها آتلانتا هاوکس ، دیترویت پیستونز و نیویورک نیکس در صف بودند.

 تیمبرولوز همانگونه که شانس بالایی داشت ، به پیک 1 دست یافت و گلدن استیت واریرز نیز به پیک 2 درفت امسال دست پیدا کرد، اما کلیولند کولیرز تا پیک 5 سقوط کرد و بدشانسی بسیار زیادی آورد.

شارلوت هورنتس که فقط 6 درصد شانس و احتمال کسب پیک 1 را داشت ، به پیک 3 دست یافت و شیکاگو بولز که طبق سال های گذشته به پیک 6 عادت کرده بود ، امسال به پیک 4 دست یافت . آتلانتا هاوکس نیز از بدشانس های این مراسم قرعه کشی بود و به پیک 6 دست یافت . نیویورک نیکس که ششمین شانس را برای تصاحب بهترین پیک درفت داشت، پیک 8 نصیبش شد. پیک درفت امسال ممفیس گریزلیز نیز قبل از این به بوستون سلتیکس ترید شده بود که اکنون این پیک در انتخاب چهاردهم است.

دریافت پیک1 درفت امسال توسط تیمبرولز
14 پیک برتر درفت 2020

در ضمن باید گفت که مینسوتا تیمبرولوز برای دومین بار پیک 1 درفت را به چنگ آورد. این عنوان اولین بار در سال 2015 به پیک رسیده بود که بوسیله آن کارل انتونی تاونز را درفت کرد . تیمبرولوز با حضور تاونز و دی انجلو راسل می تواند با یک انتخاب هوشمندانه و خوب ، به آینده اش امیدوارتر نگاه کند . گلدن استیت واریرز نیز شانس دارد که پیک 2 خود را ترید کند و باید تا مراسم اصلی درفت صبر کنیم . از بهترین های درفت 2020 می توان به انتونی ادواردز، جیمز وایزمن و لاملو بال اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *