برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ده بیک به شیاطین سرخ پیوست

ده بیک به شیاطین سرخ پیوست

ده بیک به شیاطین سرخ پیوست

ده بیک به شیاطین سرخ پیوست – هافبک خوش تکنیک آژاکس، دونی فن ده بیک به منچستریونایتد پیوست.

فن ده بیک فوتبالیست هلندی و هافبک 23 ساله باشگاه آژاکس به طور رسمی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست.

بنا بر گزارشی از سایت منچستریونایتد ، همانگونه که منتظربودیم ، ده بیک به منچستر پیوست.  قرارداد او 5 ساله خواهد بود و یک بند در قرار داد او وجود خواهد داشت که به طور خودکار یک سال دیگر نیز بازیکن شیاطین سرخ خواهد بود.

ده بیک به شیاطین سرخ پیوست
دونی فن ده بیک به منچستریونایتد پیوست

اوله گونار سولسشر در خصوص جذب ده بیک از آژاکس گفت :

فن ده بیک فوتبالیست باهوش و با تکنیکی است که بر روی محیط و فضای اطراف خودش به خوبی آشنایی دارد. سرعت بازی خوانی و تصمیم گیری او در روند بازی بالا هست.  ما به چنین هافبک هایی با ضرایب هوشی بالا و پرسرعت و تکنیکی همیشه نیاز خواهیم داشت. پیوستن ده بیک به جمع ما باعث خواهد شد که در میانه میدان بازی را تحت کنترل  داشته باشیم و حملاتمان نیز متمرکز تر از قبل شود ، ما عملکرد فن ده بیک را طی چند سال گذشته کاملا بررسی  کردیم و بی صبرانه منتظر حضور او در میادین خواهیم بود.

ده بیک با آژاکس در فصل 2018/2019 واقعا فوق العاده عمل کرد. آژاکس با او در لیگ قهرمانان آن فصل شگفتی ساز شدند و پس از آن بود که ستارگان زیادی از این باشگاه به دیگر تیم های مطرح دنیا پیوستند. در ابتدا رئال مادرید برای جذب فن ده بیک پا گذاشت و تا آستانه توافق نیز ادامه پیدا کرد ولی زیدان به مدیریت رئال اعلام کرد که نیازی به این ستاره در ترکیب تیمش ندارد.  اما الان ، درست یک سال بعد از عدم توافق با رئال مادرید او به یونایتد پیوست تا چالشی جذاب و دیدنی را هم برای خودش و هم طرفداران لیگ برتر انگلیس رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *