برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

دوست ندارم در لیگ ایران بازی کنم

والیبال ایران حاشیه دارد

والیبال ایران حاشیه دارد

موسوی: دوست ندارم در لیگ ایران بازی کنم – سرعتی زن ملی پوش والیبال گفت: واقعاً به دلیل حاشیه ها، بحث مالی و… دوست ندارم در ایران بازی کنم.

سید والیبال ایران یک حرف رک و پوست کنده می زند: «شما بیایید حساب کنید منِ بازیکن که نه بیمه دارم و نه امنیت شغلی و فقط کارم همین بازی والیبال است آیا رقمی که می گیرم تا آخر عمرم زیاد است؟» همین چند روز پیش بود که یکی از رسانه ها به نقل از سیدمحمد موسوی رقم قراردادش را منتشر کرد. گپ و گفتی که ظاهراً دوستانه بوده، اما منتشر شده.

دوست ندارم برای ایران بازی کنم
دوست ندارم برای ایران بازی کنم

تا آخر عمر والیبالیست بدون بیمه


سرعتی زن ملی پوش حالا در واکنش به آن حرف ها از این می گوید که تا آخر عمر باید والیبالیست باشد، آن هم بدون بیمه و خیلی چیز های دیگر. او این بزرگ نمایی را به ایراد نظام اقتصادی ربط می دهد. در حالی که قرارداد میلیاردی، پول زیادی برای ملی پوشی که بیمه ندارد و درآمد دیگر و با هر مصدومیتی راحت از دور خارج می شود، نیست. اگر آن پول را تا آخر عمر بازیکن حساب کنی، مبلغ زیادی نیست.


وضعیت تو برای این فصل کی مشخص می شود؟


فکر می کنم این هفته. من واقعاً به دلیل حاشیه ها، بحث مالی و… دوست ندارم در ایران بازی کنم. دوست دارم با باشگاه خارجی قرارداد ببندم، چراکه بازی در لیگ ایران برای من بازیکن با تجربه مسئولیت و فشار زیادی دارد. برخلاف بازی در اروپا که یک بازیکن هستی، تمرین می روی، بازی می کنی و به خانه برمی گردی بدون اینکه کسی از تو توقع داشته باشد. استرسی که من در لیگ ایران می کشم در هیچ لیگ اروپایی ندارم.


چرا اینقدر روی قرارداد میلیاردی شما حساسیت وجود دارد؟


نمی دانم. البته حرف جدیدی نیست و سال های قبل هم این حرف ها بوده، حتی ۲۰ سال است که در فوتبال حرف از حقوق های نجومی است، اما اتفاقی نمی افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *