برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

دوندگی کوهستان: فرناندا ماسیل از جستجوی شور و انگیزه در کوهستان می گوید.

1 دقیقه خوانده شده
فرناندا ماسیل قهرمان دوندگی کوهستان

از دویدن به مدرسه، تا شهرت در دوندگی کوهستان

فرناندا ماسیل ستاره ی دوندگی کوهستان، که در شهر تپه ای بلوهوریزونته در برزیل متولد شد. علاقه و انگیزه ش به دویدن را نخست در زمان رفت و آمد به مدرسه کشف کرد.

ماسیل توضیح می دهد: ” من در هشت سالگی ژیمناست بودم و بخشی از تمرینات آمادگی من دویدن بود. دونده بسیار خوبی بودم ، اما دویدن تنها بخشی از تمرینات من به عنوان یک ژیمناست بود. وقتی به مدرسه می رفتم دویدن را شروع کردم – از دویدن به عنوان یک وسیله نقلیه استفاده می کردم. در راه رفت و برگشت به مدرسه می دویدم. شهر من، Belo Horizonte شهری بزرگ با شش میلیون جمعیت در منطقه ای کوهستانی قرار دارد. شاید هشت تا ده کیلومتر در روز در سر بالایی و سرپایینی می دویدم ”

 

دوندگی کوهستان، ورزش زنان

از دویدن به مدرسه، تا شهرت در دوندگی کوهستان

ماسیل در سال 2009 برنده The North Face TDS Ultra Trail du Mont Blanc شد. قبل از پیروزی در The North Face Lavaredo Ultra Trail در 2011 و The North Face Transgrancanaria در 2012 و کسب مقام قهرمانی.

سپس در مسابقات اورست تریل در سال 2013 و The North Face Endurance Challenge Brazil در سال 2015 پیروز شد. همچنین در تور جهانی Ultra Trail 2014 در رتبه دوم قرار گرفت.

این زن چهل و یک ساله پیشرویی برای زنان دونده کوهستان بود. اولین زنی که Camino de Santiago Compostela و Aconcagua را اداره می کند. کوه دوم با 6962 متر ارتفاع بلندترین کوه در قاره آمریکا است.

ماسیل ابراز کرد که بسیار خوشحال است که شاهد جذب فوق العاده بیشتر به دوندگی کوهستان در بین دختران و زنان است.

او می گوید: “وقتی شروع به دویدن کردم ، شاید تنها دختری بودم که می دوید. در حال حاضر، زنان بسیاری در حال دویدن هستند. این برای من بسیار الهام بخش است، زیرا در آن صورت باید بیشتر تمرین کنم تا آنها را شکست دهم.”

ورزش زنان، دو، دوندگی، ورزش کوهستانی، اخبار ورزشی، برد24

فرناندا ماسیل، قهرمان دوندگی

ماسیل سفیر The North Face 

فرناندا ماسیل در حال حاضر با حامی خود The North Face کار می کند تا به همه این شانس را بدهد که به راحتی در خانه خود دویدن، دوندگی کوهستان را دنبال کنند.

North Face تکنولوژی Power More VR و 360 را راه اندازی کرده است. این تکنولوژی به همه این فرصت را می دهد تا خود را در مسیرهای مون بلان، یکی از حماسی ترین کوه های جهان بیابند.

کاربران می توانند پانورامای 360 درجه ای از Chamonix ، Notre Dame ، Lac Combal و La Flegere را تجربه کنند.

ماسیل از تجربیاتش می گوید و نشان می دهد چه چیزی او را برای اولین بار به کوه ها کشانده است. او امیدوار است که دیگران را تشویق به انجام این ورزش کند.

در کنار نیاز به تجهیزات با کیفیت بالا، ماسیل همچنین بر اهمیت لذت بردن از اوقات فراغت در کوه تأکید کرد.

او گفت: “خیلی به خود فشار نیاورید.” “وقتی تمرینات استقامتی انجام می دهید، بروید و از کوه لذت ببرید. ساعات زیادی را در آنجا بگذرانید و از آن لذت ببرید.

“تمرین در فواصل کوتاهتر، دو سرعت، فواصل زمانی، تمرینات بدنسازی، همه اینها بسیار مهم است. اما فراموش نکنید که هنگام تمرینات استقامتی بروید و اکتشاف کنید. آن زمان است که اشتیاق برای دوندگی در کوهستان را به دست می آورید.”

 

برای مطالعه بروزترین مطالب ورزش زنان با برد24 همراه باشید.

ورزش زنان، دو، دوندگی، ورزش کوهستانی، اخبار ورزشی، برد24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *