برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

رادوکانو تنیس بانوان، مسابقات آزاد آمریکا را متعجب کرد

1 دقیقه خوانده شده
اما رادوکانو تنیسور حرفه‌ای بانوان انگلیسی، دارای رتبه ۱۵۰ جهانی است

اما رادوکانو تنیسور حرفه‌ای بانوان انگلیسی، دارای رتبه ۱۵۰ جهانی است

 

رادوکانو تنیس بانوان، مسابقات آزاد آمریکا را متعجب کرد. اما رادوکانو،متولد نوامبر ۲۰۰۲، تنیسور حرفه‌ای انگلیسی، رتبه 150 جهانی را به خود اختصاص داده است. شور و نشاط رادوکانو جذابیت مسابقات US Open را افزایش داده است. وی با پیروزی مهیج مقابل سارا سوربیس تورمو، موفقیتهای تابستان فوق العاده خود را ادامه داد.

وی تنها در یک بازی با نتیجه شش بر صفر و شش بر یک، مقابل بازیکن رتبه ی ۴۱ جهان به پیروزی رسید و یک فصل موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت. او در دور چهارم به لیلا فرناندز و کارلوس آلکاراز، از ۱۸ ساله‌های دیگر این مسابقات ملحق شد.

در حال حاضر رادوکانو شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارد. وی با شلبی راجرز آمریکایی که “اش بارتی” شماره یک جهان را با یک کامبک عالی شکست داد، به رقابت می پردازد.

رادوکانو بازی شبیه آنچه مقابل سوریبز تورمو بریتانیایی ارائه داد و به پیروزی دست یافت. او بعد از هفت مسابقه که سه تای آنها مقابل رتبه های بالای 50 جهان بود، هیچ ستی را واگذار نکرده است. او به دور چهارم راه پیدا کرد. او در تابستان رتبه 336 جهانی را به خود اختصاص داده بود. اما با این بازی او به جمع 80 بازیکن برتر تنیس می پیوندد. رادوکانو تنها یک پیروزی با رتبه یک بریتانیا فاصله دارد. پیش روی او هدر واتسون و جوانا کنتا هستند و او در حال حاضر سوم است.

در یک چهارم نهایی او با بلیندا بنسیک سوئیسی که مدال طلای المپیک را به خود اختصاص داده رو به رو خواهد شد. بلیندا رتبه 11 جهانی دارد و در تابستان ایگا سویاتک که رتبه 7 داشت را شکست داد. این پیروزی بنسیک، سیزدهمین پیروزی او از جهارده بازی گذشته خواهد بود.

رقابت تنیسورهای جوان و صعود رادوکانو

رادوکانو تنیس بانوان را زیر و رو کرد. بعد از سال 2009 این اولین بار است که نوجوانان بانوان به یک چهارم نهایی آزاد آمریکا راه پیدا می کنند. در دسته آقایان نیز کارلوس آلکاراز هجده ساله به یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافته است. زنان بریتانیایی که به یک چهارم نهایی انفرادی آزاد آمریکا راه یافتند در زیر لیست شده اند:

ویرجینیا وید:1968 – 1969 – 1970 – 1972 – 1973 – 1975 – 1977 – 1979

آنا جونز: 1968

جویس ویلیامز: 1971

جو دوری: 1983

جوانا کنتا: 2019

اما رادوکانو: 2021

 

تنیس بانوان، اما رادوکانو

درخشش تنیسور بریتانیایی رادوکانو در مسابقات تنیس آزاد آمریکا بانوان

من در اینجا بهتر از ویمبلدون تنیس بازی می کنم. البته دراین زمین ها، همه چیز سختگیرانه تر است تا بازی در زمین های چمن.

با توجه به تعداد بازی هایی که انجام داده ام و تجربه ای که در چهار، پنج هفته گذشته جمع آوری کردم، در حال ارتقا بخشیدن عملکردم هستم.

آنابل کرافت، که خود یک ستاره نوجوان است گفت: دلیلی نمی بیند که رادوکانو نتواند روند قهرمانی خود را تا مرحله نهایی یا حتی قهرمانی ادامه دهد. او معتقد است همانطور که ایگا سویاتک قهرمان آزاد فرانسه شد، رادوکانو نیز می تواند قهرمانی آمریکا را کسب کند. بیانکا آندریسکو که همانند رادوکانو رتبه 150 جهانی را داشت، برنده ایندین ولز شد. او حتی توانست بعد از آن پیروزی، فاتح مسابقات آزاد آمریکا شود. قابلیت های بازی تنیس اما رادوکانو را در حد کسب قهرمانی تشخیص داده اند.

 

برد24، بروزترین سایت اخبار ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *