برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

رفتن ویلیامز ازفرمول1 بعداز 43 سال

1 دقیقه خوانده شده
رفتن ویلیامز ازفرمول1 بعداز 43 سال

رفتن ویلیامز ازفرمول1 بعداز 43 سال

رفتن ویلیامز ازفرمول1 بعداز 43 سال – خانواده ویلیامز پس از گذشت 43 سال مسابقات فرمول یک را ترک خواهند کرد. گرندپری ایتالیا آخرین حضور کلر ویلیامز در تیم ویلیامز است.

کلر رسما اعلام کرده است که از مدیریت تیم ویلیامز کناره گیری خواهد کرد.

بنا بر گزارشی از وب سایت مسابقات فرمول یک، کلر ویلیامز پس از مسابقات گرند پری ایتالیا از سمت مدیریت این تیم کناره گیری خواهد کرد. کلر ویلیامز 43 ساله، دختر سر فرانک ویلیامز، موسس و مدیر ارشد تیم فرمول یک ویلیامز است.

رفتن ویلیامز ازفرمول1 بعداز 43 سال
خانواده ویلیامز پس از گذشت 43 سال مسابقات فرمول یک را ترک خواهند کرد.

سر فرانک به علت کهولت سن دیگر در گاراژ حضور نداشت. در سال 2013 دخترش را به عنوان معاون تیم منصوب کرد. ویلیامز دختر در سال 2016، به پاس خدماتش در ورزش فرمول یک، نشان OBE را از خانواده سلطنتی بریتانیا دریافت کرد.

 پس از گذشت چند سال و عملکرد ضعیف تیم ویلیامزاین تیم به شرکت آمریکایی دریلتن کپیتل فروخته شد. کلر در خصوص فروش تیم و کناره گیری از این سمت می گوید هدفش روی کار آمدن مدیریت جدید و دوباره به اوج رساندن تیم محبوبشان است.

متن رسمی که او منتشر کرده به شرح زیر است :

از طرف خانواده خودم از شما هواداران و از تمامی کسانی که در این سال ها در کنار تیم ما بوده اند و به ما کمک کرده اند نهایت تشکر و قدردانی را داریم. از همه شما ممنونیم و تا ابد سپاس گزار شما خواهیم بود. افرادی که در تیم ما کار کردند بهترین ها بودند. آنها مبارزان واقعی بودند و برای نبرد و پیشرفت تلاش های بسیاری کرده اند. ما از طرف خانواده خودمان برای تمامی آنها در آینده پیش رو آرزوی موفقیت خواهیم کرد. ما مدت زمان زیادی از زندگی خود را در فرمول یک سپری کرده ایم ولی حالا فکر می کنم بهتر است چالش جدیدی را در زندگی خودمان امتحان کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *