برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

رنو نام خود را تغییر داد

رنو نام خود را تغییر داد

رنو نام خود را تغییر داد

رنو نام خود را تغییر داد – تیم فرمول یک رنو از فصل بعدی یعنی از سال 2021 باظاهر جدید و نام الپین در مسابقات حاضر خواهند شد.

بر اساس دستورات و سیاست های تازه کمپانی معروف رنو ، تیم فرمول یک آنها از فصل بعدی مسابقات با طرح و شکل جدیدی در رقابت ها حضور خواهند داشت. بعد از آنکه خبر توافق فرناندو آلونسو با تیم رنو برای حضور در فصل پیش رو مسابقات فرمول یک اعلام شد، منتظر تغییرات بزرگ در این تیم معروف فرانسوی بودیم و انتظارش را می کشیدیم.

این تیم امروز طی بیانه ای رسمی اعلام کرد که رنو نام خود را تغییر داد. در ادامه اعلام کردند که در فصل پیش رو مسابقات فرمول یک با نام جدید الپین به رقابت با سایر تیم ها خواهد پرداخت. دلیل این کار هم بدلیل سیاست و شیوه تبلیغاتی نوین کمپانی رنو هست. هدف این کمپانی این است که نام برند های زیرمجموعه خود را نیز مطرح کنند.  برند های زیر مجموعه رنو شامل دسیا و الپین و نیو موبیلیتی است. به این صورت از فصل آینده سیریل ابیتبول و مجموعه اش وظیفه دارند به توسعه برند الپین کمک کنند. همچنین رنگ ماشین ها نیز از حالت زرد و مشکی خارج شده و به سه رنگ پرچم کشور فرانسه (آبی و سفید و قرمز) روی خواهد آورد.

برند الپین از اواسط قرن بیستم مشغول به تولید ماشین بوده و در مسابقات 24 ساعته لومان و همچنین مسابقات مختلف رالی نیز حضور فعالی داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *