برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

رونالدو بیخ گوش علی دایی !

رونالدو بیخ گوش علی دایی !

رونالدو بیخ گوش علی دایی !

رونالدو بیخ گوش علی دایی ! – فقط 8 گل دیگر باقی مانده است.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی موفق شد دو بار دروازه تیم سوئد را باز کند. او با ثبت دو گل تماشایی توانست تعداد گل های ملی خود را به عدد 101 برساند. به این ترتیب رونالدو بیشتر از هر زمان دیگری به رکورد 109 گل علی دایی ، مهاجم تیم ملی کشورمان نزدیک است.

نوامبر سال پیش بود که رونالدو تعداد گل های ملی خودش را به عدد 99 رساند.

 حال پس از گذشت 10 ماه، بالاخره توانست گل شماره 100 خود را مقابل سوئد به ثمر رساند. او به دومین بازیکن تاریخ فوتبال شد که به رکورد 100 گل ملی در همه ادوار رسیده است. او درنیمه دوم بازی نیز یک گل دیگر به ثمر رساند و مجموع گل های او به 101 گل رسید.

گل های رونالدو به صد رسید

گل اول رونالدو در بازی در دقیقه 45 با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رسید. گل بعدی او نیز در دقیقه 74 زمانی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود با یک ضربه تماشایی دیگر به ثمر رسید.

به ثمر رساندن 3 گل و ثبت هت تریک در دیدار برابر تیم ملی لیتوانی در مقدماتی یورو 2020 ، تعداد گل های رونالدو را به عدد 98 رسانده بود. پس از آن او موفق شد در دیدار بعدی تیم ملی کشورش پرتغال در برابر لوکزامبورگ این عدد را به 99 برساند.

پس از بازی مقابل لوکزامبورگ ، وقفه طولانی مدتی در روند اجرای مسابقات بدلیل ویروس کرونا افتاد. پس از شروع مجدد دوباره مسابقات فوتبال، رونالدو در بازی پیشین تیم ملی کشورش نیز غایب بود. او نتوانست مقابل تیم کرواسی به میدان برود و برای سه رقمی کردن تعداد گل هایش صبر کرده بود.


نظر شما چیست ؟ آیا رونالدو خواهد توانست 8 گل ملی دیگر به ثمر برساند یا نه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *