برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ستارگان NBA در زمان کودکی

1 دقیقه خوانده شده
ستارگان NBA در زمان کودکی

ستارگان NBA در زمان کودکی

ستارگان NBA در زمان کودکی (پارت اول) – بازیکنان بزرگی که برای بازیکنان امروز انگیزه ایجاد کردند.

برای هر شروعی نیاز به محرک و انگیزه دهنده است و قطعا و صد درصد ستارگان حال حاضر NBA که دوستشان داریم و طرفدارشان هستیم با مشاهده بازی اساطیر نسل قبل و گذشته به رشته بسکتبال علاقه مند و جذب آن شدند و تلاش و کوشش کردند سبکی از بازیشان را شبیه آن اساطیر کنند.


با یک مقاله جذاب دیگر در خدمت شما کاربران عزیزهستیم ، در این مقاله به شما نشان می دهیم که ستارگان بسکتبال دنیا ، در زمان کودکیشان پیرو و طرفدار کدام یک از اساطیر اسبق بسکتبال بوده اند و دنبال کردن آنها انگیزه مضاعف را درون این کودکان نهفته و در آینده سبب پدیدار شدن چنین بازیکنانی شده است.


لبران جیمز

او همانند بسیاری از هم نسل هایش ، بازیکن مورد علاقه و پسند لبران ، مایکل جردن افسانه ای بود . اما او می گوید که الن آیورسون نیز برای او مانند خدای بسکتبال بود وبه ما نشان می داد که کودکان سیاهپوست چقدر اهمیت و ارزش بالایی دارند . جردن به قدری برای لبران فوق العاده و متمایز بود که فکر می کرد هیچ زمانی حتی نزدیک او هم نخواهد شد اما آیورسون الگوی واقعی او در کودکی بود . همچنین لبران پوستری بزرگ از کوبی برایانت را روی دیوار اتاقش داشت و به خاطر پیروزی از او در کالج موهای بلند داشت و بعد از اینکه کوبی موهایش را کوتاه و اصلاح کرد او نیز از او تقلید و کپی برداری کرد . لبران می گوید :

هر وقت می خواستم نا امید شوم یا از تمرین خسته می شدم به کوبی فکر می کردم و او به من انگیزه می داد.

ستارگان NBA در زمان کودکی
لبران جیمز

تری یانگ

بازیکن مورد علاقه و دوست داشتنی تری یانگ از زمان کودکی استیو نش بوده به قدری که حتی او را بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال می دانست و پاس ها و دریبل های زیبایش را خیلی دوست داشت و همیشه تلاش می کرد همانند او بازی کند. همچنین او در اکلاهاما بزرگ شده و رشد کرده بود و در نوجوانی طرفدار کوین دورنت نیز بود.

ستارگان NBA در زمان کودکی
تری یانگ

تری یانگ و کوین دورنت


زایان ویلیامسون

بازیکن مورد علاقه و دوست داشتنی زایان ، مایکل جردن بوده که به گفته او بهترین کلیپ بسکتبالی که در طول عمرش مشاهده کرده ، بازی آخر فینال ۱۹۹۸ شیکاگو بولز در مقابل یوتا جز بود که جردن توپ را از کارل ملون قاپید و گیم وینر بازی را در مقابل برایان راسل زد. همچنین او همیشه لبران جیمز را نیز دنبال و همراهی می کرده و حرکات او را به بازی خودش اضافه می کرد و تلاش می کرد بدن خود را مانند لبران تقویت و قوی کند.

ستارگان NBA در زمان کودکی
زایان ویلیامسون

زایان ویلیامسون


لوکا دانچیچ

دانچیچ چندین بار اعلام کرده است که لبران جیمز الگوی کودکی او بوده و برایش افتخار بزرگی است که کنار جیمز بازی می کند . او در یک گفتگو به مزاح گفت :

اگر من روی لبران بتوانم دانک بزنم بازنشسته خواهم شد.

لبران نیز در جواب این حرف ، بازی لوکا را پسند کرده است و معتقد است که دانچیچ در آیندخ یکی از اساطیر NBA خواهد شد.

ستارگان NBA در زمان کودکی
لوکا دانچیچ

جوئل امبید

نخستین باری که امبید مسابقه بسکتبال را تماشا و مشاهده کرد ، فینال مسابقات سال ۲۰۰۹ لس آنجلس لیکرز در مقابل اورلاندو مجیک بود و با این احتساب بازیکن مورد علاقه و پیرو او همیشه کوبی برایانت بوده است. دو سال بعد برای نخستین بار بسکتبال بازی کرد و هر سری که شوتی را بلاک می کرد نام کوبی را به زبان می آورد و کوبی را باعث و بانی علاقمندی اش به رشته بسکتبال می دانست اما در کنار کوبی ، حکیم اولاجوان را به عنوان الگوی ورزشی دیگرش می دانست و اگر به بازی حکیم و امبید نگاهی بیندازید و آن را برسی کنید متوجه شباهتشان به هم می شوید.

ستارگان NBA در زمان کودکی
جوئل امبید

حکیم اولاجوان و جوئل امبید


یانیس آنتتکومپو

یکی از بازیکنان مورد علاقه یانیس ، اسکاتی پیپن بوده است، چرا ؟ چون که یکی از بهترین و برترین بازیکنان دو طرفه لیگ بود و دفاع بسیار قوی و تنومندی داشت. دیگر بازیکن مورد ستایش او الن آیورسون بوده که با قدی کوتاه در برابرغول های بزرگ بازی می کرد . گرچه در حال حاضریانیس هم اکنون یکی از غول های لیگ است.

ستارگان NBA در زمان کودکی
یانیس آنتتکومپو

اسکاتی پیپن


کوین دورنت

تیم مورد علاقه و طرفدار دورنت ، تورنتو رپترز بود و از آنجا که تیمی تازه تاسیس و جدید بود او هدفش این بود که بخشی از تاریخ آن باشد پس مانند بسیاری از طرفداران رپترز بازیکن مورد علاقه و پیرو او وینس کارتر بود. او از دانک های زیبای او لذت تمام را می برد و هر وقت کارتر برای تیمش امتیاز می آورد ، در خانه می بالا و پاین می پرید و برایش دست می زد !

ستارگان NBA در زمان کودکی
کوین دورنت

وینس کارتر و کوین دورنت


پال جرج

پال جرج در سال ۲۰۱۴ در گفتگویی که با بلیچر ریپورت داشت ادعا کرد از کودکی طرفدار کلیپرز بوده چرا که سبک و روش بازی این تیم را خیلی دوست داشته است. اما بقیه خانواده و فامیل جرج طرفدار لیکرز بودند و با اختلاف زیاد کوبی برایانت بازیکن مورد علاقه و محبوب او بود . او لباس های کوبی را داشت، سعی می کرد مانند کوبی راه برود، حالت چهره متمرکز و پر دقت کوبی روی نیمکت را تقلید و کپی برداری می کرد و همانند او تیپ می زد. همچنین او تلاش و سعی می کرد مانند او همیشه از هر کس دیگری در دنیا بیشتر تمرین کند. پنی هاردوی و تریسی مک گریدی نیز جزء بازیکنان مورد علاقه او بودند.

ستارگان NBA در زمان کودکی
کوبی برایانت

کوبی برایانت


پایان بخش اول …

3 دیدگاه برای “ستارگان NBA در زمان کودکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *