برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ستارگان NBA در زمان کودکی

1 دقیقه خوانده شده
ستارگان NBA در زمان کودکی

استفن کری

  ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت دوم ) – بازیکنان بزرگی که برای بازیکنان امروز انگیزه ایجاد کردند.

با بخش دوم این مقاله جذاب در خدمت شما هستیم ، شما می توانید برای خواندن بخش اول این مقاله بر روی متن پایین کلیک کنید :

ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت اول )


استفن کری

او از طرفداران رجی میلر و استیو نش بود . او حس رقابت و نبرد جویی ، بازی کلاچ و آف بال میلر و بازی بسیار خلاقانه و ترکیب پاس و شوت های استیو نش را می پسندید و تلاش های فراوانی کرد تا بازی این دو را با هم ترکیب و ادغام کند و در حال حاضر همانند رجی شوت می زند و مانند نش خلاق و خوش تکنیک است.


راسل وستبروک

مجیک جانسون بازیکن مورد علاقه و محبوب وستبروک بود . هیچ وقت بازیکنی تماما شبیه به وستبروک در لیگ مسابقات نبوده است ، پس عادی است که سبک و روش بازی او با بازیکن مورد علاقه و محبوبش یکسان و برابر نباشد . در گفتگویی دیگر او پائو گسول را به عنوان بازیکن مورد علاقه دیگرش نام برد چون به عنوان یک بیگ من توانایی بسیار بالایی داشت.

ستارگان NBA در زمان کودکی
مجیک جانسون و راسل وستبروک

بردلی بیل

بیل در دانشگاه و دبیرستان کیت شماره ۲۳ را به خاطر عشق و علاقه اش به لبران جیمز بر تن می کرد . اما در مسابقات NBA درفت شد ، او شماره خود را به خاطر دوین وید به ۳ عوض کرد، اگر چه هیچ زمانی به زبان نیاورده بود که هوادار وید است تا زمانی که پیراهنش را در فصل قبل با وید عوض کرد و به او گفت که بسکتبالیست مورد علاقه و محبوبش بوده است.

ستارگان NBA در زمان کودکی
دوین وید و بردلی بیل

آنتونی دیویس

بسکتبالیست مورد پسند و محبوب او تا ابد لبران جیمز بزرگ بود و او دلیل بر تن کردن شماره ۲۳ توسط دیویس در کالج کنتاکی نیز بوده است. همچنین کایل کوزما نیز یکی دیگر از هواداران لبران است . احتمالا برای کوزما و دیویس بازی کردن در کنار الگوو اسطوره ی کودکیشان همانند یک رویا ومعجزه است. همچنین اگر به بازوی سمت راست دیویس دقت کنید می بینید که نام شیکاگو که در آن رشد و بزرگ شده روی آن خالکوبی شده است. دیویس همیشه کلیپ های جردن را مشاهده می کرد و او را یکی از الگوهای ورزشی و حرفه ای خود می داند. بعد از افزایش قد در دانشگاه او از گارد تبدیل به پاورفروارد شد و تیم دانکن را به عنوان الگوی جدید خود برگزید.

ستارگان NBA در زمان کودکی
لبران جیمز، آنتونی دیویس و کایل کوزما

کوای لنرد

کوای در شهر کامپتن و بعد لس آنجلس کالیفرنیا پرورش یافته و بزرگ شده است و خانواده اش برای دور نگه داشتن او از محیط و افراد ناسالم خیابانی ، او را به ورزش های مختلف و متنوعی بردند . خانواده لنرد همانند بسیاری از خانواده های کالیفرنیا طرفدار پر و پا قرص تیم لیکرز بودند اما کوای برخلاف خانواده اش از لیکرز بسیار بدش می آمد ، دلیلش هم این بود که او طرفدار الن آیورسون و سبک بازی زیبا و منحصر به فرد و شخصیت جالب و عجیبش بود

ستارگان NBA در زمان کودکی
کوای لنرد


پایان بخش دوم …

2 دیدگاه برای “ستارگان NBA در زمان کودکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *