برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ستارگان NBA در زمان کودکی

1 دقیقه خوانده شده
ستارگان NBA در زمان کودکی

جیمز هاردن

ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت سوم ) – بازیکنان بزرگی که برای بازیکنان امروز انگیزه ایجاد کردند.

با بخش سوم این مقاله جذاب در خدمت شما هستیم ، شما می توانید برای خواندن بخش اول و دوم این مقاله بر روی متون پایین کلیک کنید :

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت اول )

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت دوم )


جیمز هاردن

شاید جالب ترین بسکتبالیست مورد علاقه برای جیمز هاردن جیسون کاپونو بود . کاپونو چیزی فراتر از یک رول پلیر شوت زن در بازی نبود اما هاردن همیشه طرفدار USLA بوده و کاپونو برای ۴ سال برترین اسکورر تیمش بود

جیسون کاپونو


دوایت هاوارد

بسکتبالیست مورد محبوب دوایت ، کوین گارنت بود و بعد از بازنشستگی گارنت از بسکتبال در اینستاگرام خودش این مطلب را انتشار کرد . او می گوید :

تو همیشه الگو و بهترین بازیکن محبوب من بودی . دلم برای نبرد ها و کری خوانی ها و تایم های عالی را که در زمین مسابقه و در کنار هم سپری کردیم ، تنگ خواهد شد ولی هیچوقت از یاد نمی برم وقتی با سرت به من ضربه وارد کردی به من چه چیزی گفتی

گارنت پاور فروارد با مهارت و پر استعدادی بود و کار با پای قوی و خوبی داشت . شاید هاوارد مهارت و تکنیک بالایی در شوت و ضربه نداشته باشد اما کاربا پایش مانند گارنت خوب و عالی است.

ستارگان NBA در زمان کودکی
دوایت هاوارد


دریک رز

در دوران کلاس ششم و هفتم ، تریسی مک گریدی بازیکن مورد محبوب دریک رز بود اما در همان ایام بود که لبران جیمز در کلیولند کولیرز بسیار معروف و محبوب می شد و او به یکی از طرفداران لبران جیمز تبدیل شد . یکی از بزرگترین مسابقه های دوران پیش از مصدمیت رز نبرد بولز و کاوالیرز و بعد بولز و میامی هیت بود که دریک رو در روی بازیکن محبوب و افسانه ای خود به میدان نبرد می رفت با اینکه این بازی ها پر از تنش و جدال و جنجال نیز بود.

ستارگان NBA در زمان کودکی
لبران جیمز و دریک رز

زک لاوین

کوبی و تریسی مک گریدی بسکتبالیست های مورد محبوب زک لاوین بودند . کوبی به دلیل تلاش بالایش و ذهنیت بسیار قوی اش قبل از پا گذاشتن به هر بازی و تریسی مک گریدی به دلیل شکل و شمایل و نوع بازی خاص و مخصوص خودش . ۱۳ امتیاز مک گریدی در ۳۵ ثانیه و ۶۲ امتیاز کوبی در سه کوارتر را بهترین و برترین ثانیه های طول زندگی اش می داند.

ستارگان NBA در زمان کودکی
زک لاوین

۱۳ امتیاز مک گریدی در ۳۵ ثانیه


کلی تامسون

مانند بسیاری دیگر از بسکتبالیست های فعلی و حال حاضر، بازیکن مورد محبوب و طرفدار او کوبی بود اما تامسون در پورتلند رشد کرده بود ، پس دوران کودکی اش با تشویق و پیروزی از بلیزرز گذشت و رشید والس بسکتبالیست مورد علاقه او در تیم بود.

ستارگان NBA در زمان کودکی
کلی تامسون

پایان بخش سوم …

1 دیدگاه برای “ستارگان NBA در زمان کودکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *