برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ستارگان NBA در زمان کودکی

1 دقیقه خوانده شده
ستارگان NBA در زمان کودکی

کری خوانی کایری اروینگ قبل از بازی یک به یک با برایانت

ستارگان NBA در زمان کودکی (پارت چهارم) – بازیکنان بزرگی که برای بازیکنان امروز انگیزه ایجاد کردند.

با بخش چهارم این مقاله جذاب در خدمت شما هستیم ، شما می توانید برای خواندن بخش اول و دوم و سوم این مقاله بر روی متون پایین کلیک کنید :

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت اول )

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت دوم )

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت سوم )


کایری اروینگ

کایری خیلی کوشش می کرد که مدل بازی کردنش ترکیبی از سبک چانسی بیلاپس ، دریک رز و کریس پال باشد و رهبر ، مدافع و دریبلر قهاری باشد و تا حدود زیادی نیز در این امر موفق بوده است . در ضمن او همیشه تلاش کرده بود که احترام کوبی را بدست بیاورد، مشهور ترین آن دعوت کردن کوبی به چالش و مسابقه یک به یک با جایزه ۱۵۰۰۰ دلار بود.


دیمین لیلارد

لیلارد گفته است از کسی در سبک بازی خودش تقلید و پیروی نکرده است اما الن آیورسون قهرمان نوجوانی اش می داند . آیورسون کوچک ترین بسکتبالیست در زمین بازی بود اما همیشه بهترین بازی را داشت و همه کار وتلاشی می کرد تا برای تیمش یک پیروزی به ارمغان بیاورد و با شجاعت به تمام معنا میان بسکتبالیست های دو متری و غول پیکر درایو می کرد و امتیاز بدست می آورد.

ستارگان NBA در زمان کودکی
الن آیورسون و دیمین لیلارد

دریماند گرین

بدلیل آن که دریماند نزدیک دیترویت رشد کرده و بزرگ شده بود ، الگو و پیرو همیشگی او بن والس بوده است . وقتی او جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال را کسب کرد پیامی به والس نوشت و از او تشکر ویژه ای کرد . او در پست سنتر قد کوتاهی داشت اما بدنی بسیار قدرتمند و درشت داشت که او را ۴ باربهترین بازیکن دفاعی سال مسابقات کرد.

ستارگان NBA در زمان کودکی
بن والس و دریماند گرین

بن والس و دریماند گرین


کارل آنتونی تونز

کارل و خانواده اش در نیوجرسی ساکن بودند و تیم مورد محبوب دوستانش نیوجرسی نتس بود اما او نیویورک نیکس را به عنوان تیم مورد محبوب خودش برگزید و دائم و تمام وقت با دوستان و هم اطرافیانش کری می خواند . بسکتبالیست های مورد علاقه او والت فریزر و پاتریک ایوئینگ بودند. اگر چه او هیچوقت نتوانست مسابقات نیکس را از نزدیک ببیند اما همه آنها را از تلوزیون مشاهده می کرد.

ستارگان NBA در زمان کودکی
پاتریک ایوئینگ و کارل آنتونی تونز

پایان بخش چهارم …

1 دیدگاه برای “ستارگان NBA در زمان کودکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *