برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ستارگان NBA در زمان کودکی

1 دقیقه خوانده شده
ستارگان NBA در زمان کودکی

نیکولا یوکیچ

ستارگان NBA در زمان کودکی (پارت پنجم، پایانی) – بازیکنان بزرگی که برای بازیکنان امروز انگیزه ایجاد کردند. با بخش پنجم و پایانی این مقاله جذاب در خدمت شما هستیم، شما می توانید برای خواندن بخش اول و دوم و سوم و چهارم این مقاله بر روی متون پایین کلیک کنید :

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت اول )

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت دوم )

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت سوم )

اسطوره های ستارگان NBA در زمان کودکی ( پارت چهارم )


نیکولا یوکیچ

یوکیچ در صربستان به مسابقات NBA دسترسی و ارتباط زیادی نداشت و کلیپ هایی از مسابقات مجیک جانسون را می دید. او مسابقه هایی که پاس کاری بسیار زیاد و طولانی داشتند را دوست داشت و از مهارت و تکنیک حکیم اولاجوان در پینت و میدرنج نیز لذت می برد و کیف می کرد. در کنار این ، یوکیچ ساعت های بسیاری را جهت نگاه کردن مسابقات های مایکل جردن می کرد ، چرا؟ چون او خودش را مایکل جردن می دانست !

نیکولا یوکیچ


دی آنجلو راسل

او تک ستاره حال حاضر لیگ که الگویش و پیروی مانو جینوبلی است. سبک آنها کمی نیز شبیه به هم است . هر دو چپ دست هستند ، هر دو سرعت بالا و بدن قدرمتندی و غول آسایی ندارند و پاسور قهاری هستند و حمله را می توانند بچرخانند و مدیریت کنند . دلیل محبوبیت او به مانو جینوبلی این بود که در اندک زمان بعد از ورودش به بازی در تیم تاثیر خودش را می گذاشت.

ستارگان NBA در زمان کودکی
دی آنجلو راسل و مانو جینوبلی

جیسون تیتم

تیتم همیشه و همه زمان مسابقه ها و سبک بازی کوبی را دوست داشته و طرفدار سرسخت لیکرز بوده است ، پس به طور قاطع او از بوستون متنفر و بی زار بوده است ، اما در دو تابستان پیش با کوبی تمرین کرد و در حال حاضر در بوستون بسیار خوشحال و راضی است. همچنین او در بخشی از بازی و سبکش از کارملو آنتونی ، کوین دورنت ، پال جرج و تریسی مک گریدی تقلید و کپی برداری کرده است.

ستارگان NBA در زمان کودکی
کوبی برایانت در کنار جیسون تیتم


آیزیا تامس

تامس قد و اندازه کوتاهی دارد و همانطور که حدش می زنید باید بازیکنی قد کوتاه الگویش باشد اما از آنجا که او طرفدار پر و پا قرص سیاتل سوپر سانیکس بود پس بسکتبالیست های مورد علاقه او گری پیتون و شان کمپ بودند.

ستارگان NBA در زمان کودکی
شان کمپ و گری پیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *