برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

سوارز هنوز قاتلی بی رحم است

سوارز هنوز قاتلی بی رحم است

سوارز هنوز قاتلی بی رحم است- جدایی از بارسلونا و رفتن به اتلتیکو مادرید

سوارز هنوز قاتلی بی رحم است – سوارز فقط به ۲۰ دقیقه زمان نیاز داشت تا باری دیگر ثابت کند، هنوز هم قاتلی بی رحم است.

لوئیس سوارز جمعه شب به صورت رسمی از باشگاه بارسلونا جدا و به اتلتیکومادرید پیوست. جدایی او از بارسلونا حواشی مختلفی را در پی داشت. حتی لیونل مسی نیز که دوست صمیمی او بود از این تصمیم بسیار شاکی بود. در هر صورت سوارز در اولین بازی خودش برای تیم مادریدی عملکردی فراتز از انتظار را به نمایش گذاشت.

لوئیس سوارز در اولین بازی خود در دقیقه ۷۰ و بجای دیگوکاستا به میدان آمد. درست سه دقیقه بعد از اینکه وارد زمین شد توانست با یک پاس خوب زمینه ساز گل مارکوس یورنته باشد. اما این انتهای راه نبود و سوارز در دقیقه ۸۶ و روی ضربه ارسالی مارکوس یورنته موفق شد با یک ضربه سر دقیق و فنی دروازه تیم گرانادا را باز کند. اولین گل خودش را در تیم اتلتیکومادرید به ثبت رساند و درخشش او همچنان ادامه داشت.

سوارز هنوز قاتلی بی رحم است
سوارز 20 دقیقه نیاز داشت

 سوارز در دقیقه ۹۴ باری دیگر با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گرانادا، موفق شد دومین گل خودش را نیز در این مسابقه به ثمر برساند.

اتلتیکومادرید در مجموع با برتری ۶ بر یک توانست از سد تیم گرانادا رد شود.

بدون شک این عملکرد و درخشش سوارز، فشار را بر روی مدیران و مربی باشگاه بارسلونا افزایش خواهد داد. بسیاری بر این باور بودند که سوارز حداقل یک الی دو فصل دیگر هنوز می توانست یاری رسان بارسا باشد. بارسا نباید به این راحتی او را از دست می داد. همچنین بارسلونا نیز در فصل نقل و انتقالات هنوز موفق به جذب مهاجم نوک نشده است. اگر بارسا نتواند در این پست بازیکن خوب و جایگزینی پیدا کند ، گریزمان و مسی متحمل زحمات بیشتری در تیم خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *