برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

شانس با نیمار یار بود!

1 دقیقه خوانده شده
شانس با نیمار یار بود!

شانس با نیمار یار بود!

شانس با نیمار یار بود! – احکام انضباطی دیدار جنجالی دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی اعلام شده است.

پاریس سن ژرمن فصل جدید رقابت های فرانسه را بسیار عجیب و غریب شروع کرده است. این تیم هفته پیش با یک گل مغلوب تیم فوتبال مارسی شد. در این دیدار بازیکنان دو تیم با هم درگیری های فراوانی داشتند و حواشی زیادی را به همراه داشت. در این دیدار جنجالی ستارگان قیمتی پاریس سن ژرمن در متن درگیری ها جای گرفته بودند. در حالی که انتظار می رفت به زودی و پس از بررسی بازی توسط کمیته انضباطی، محرومیت سنگینی در انتظار بازیکنان PSG باشد چنین اتفاقی رخ نداد.

شانس با نیمار یار بود!
درگیری بازیکنان دو تیم

شانس با نیمار یار بود! – نیمار طبق خبرها به هفت جلسه محرومیت محکوم می شد. ولی تنها دو جلسه از همراهی تیمش منع شد و می تواند تیمش را در هفته پنجم مسابقات همراهی کند. بعد از نیمار نوبت به لایوین کورزاوا مدافع تیم پاریس سن ژرمن می رسد که محرومیتی سنگین برایش در نظر گرفته شده است. او شش بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد و نمی تواند تیمش را تا مدت زیادی همراهی کند. لیاندرو پاردس از پاریس سن ژرمن نیز دو جلسه، بندتو از مارسی یک بازی و آماوی از مارسی نیز برای سه بازی از همراهی تیمشان محروم شدند.

شانس با نیمار یار بود!
نیمار کمتر از انتظار جریمه شد

این در حالی است که پرونده آنخل دیماریا و آلوارو گونزالز همچنان باز و در حال برسی می باشد. دیماریا به نظر آب دهان به سمت بازیکن حریف پرتاب کرده است. آلوارو گونزالز نیز به نیمار توهین نژادپرستانه کرده است. به نظر می رسد محرومیت سنگینی در انتظار این دو بازیکن خواهد بود و فعلا باید منتظر بمانند و ببینند که چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *