برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

غوغای استقلالی ها در توییتر

غوغای استقلالی ها در توییتر

غوغای استقلالی ها در توییتر

غوغای استقلالی ها در توییتر – هشتگ “استراماچونی را برگردانید” به ترند اول ایران در توییتر تبدیل شده است.

آیا سرمربی محبوب هوادارن آبی پوش ایران برخواهد گشت؟

آندره آ استراماچونی در حال مذاکره با باشگاه فوتبال استقلال برای بازگشت به این تیم است. کاربران اینترنتی استقلال دیروز در شبکه های اجتماعی غوغا به پا کردند. توییتر فارسی از #استراماچونی_را_برگردانید پر شده بود
این هشتگ 21320 توییت و ریتوییت خورده است که ثانیه به ثانیه نیز به آن اضافه می شود.

پس از پایان فینال جام حذفی فوتبال لیگ برتر ایران بود که فرهاد مجیدی از هدایت استقلال کناره گیری کرد. حواشی های مختلفی هم پس از فینال بوجود آمد. درگیری بازیکنان در فرودگاه باعث شد روزه تیره و تار استقلال در فرودگاه مشهد کامل شود.

غوغای استقلالی ها در توییتر 1
هشتگ “استراماچونی را برگردانید” به ترند اول ایران

 پس از آن بود که مدیریت استقلال تمام تلاششان را برای متقاعد کردن استراماچونی برای بازگشت به استقلال شروع کردند. وزارت ورزش کشور به طور جدی مخالفت خود را با حضور استرا در استقلال اعلام کرد. گویا به زودی باید شاهد بازگشت این مربی محبوب به جمع آبی پوشان باشیم.

پس از رسوایی بزرگ سرمربی بلژیکی تیم ملی و جریمه گزافی که برای تیم ملی به ثبت رسید، وزارت خرید هرگونه بازیکن و مربی خارجی را برای تیم های ایرانی محروم کرد که دیگر چنین مشکلاتی بوجود نیاید.


در ضمن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز در حال حاضر بسته شده است. فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال اعلام کرد هر زمان که بدهی وینفرد شفر را به صورت کامل پرداخت کنند پنجره نقل و انتقالات این تیم باز خواهد شد.

همچنین شفر آبی پوشان را تهدید کرده است که اگر بدهی او را پرداخت نکنند ، علیه آنها شکایت خواهد کرد. این شکایت باعث کسر 6 امتیاز از این تیم خواهد شد. استقلالی ها امیدوار هستند که مبلغ باقی مانده شفر را طی روز های آینده به حساب او واریز کنند تا مشکلی برایشان بوجود نیاید و پنجره نقل و انتقالات آنها نیز باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *