برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

فتل در استون مارتین قرارداد بست

فتل در استون مارتین قرارداد بست

فتل در استون مارتین قرارداد بست

فتل در استون مارتین قرارداد بست – سباستین فتل در فرمول یک باقی می ماند.

سباستین فتل قهرمان 4 دوره جهان، چند ماه پیش رسما اعلام کرد با تیم فراری قراردادش را تمدید نخواهد کرد. او به ریسینگ پوینت ( استن مارتین فصل بعد ) پیوست.

تیم فرمول یک ریسینگ پوینت می گوید که فتل 33 ساله از سال 2021 به بعد در اختیار این تیم خواهد بود. تا پیش از رسمی شدن این خبر شایعاتی مبنی بر پیوستن فتل به مرسدس و حتی خداحافظی او از فرمول یک در میان اخبار پربازدید موتور اسپورت قرار داشت.

سرجیو پرز از ریسینگ پوینت جدا خواهد شد. مالک بیلیونر ریسینگ پوینت یعنی لارنس استرول از چندی پیش مذاکرات خود با سباستین فتل شروع کرده بود و بالاخره به آرزویش رسید.

فتل در خصوص پیوستنش به ریسینگ پوینت گفت :

از اینکه قرار است تصمیم خودم در خصوص آینده را با شما به اشتراک بگذارم بسیار هیجان زده هستم. با افتخار اعلام می کنم که از فصل 2021 در تیم استن مارتین به میدان مسابقه خواهم رفت.

 این یک چالش جدید در زندگی من به حساب می آید و بسیار خوشحال هستم که قرار هست راننده این تیم بزرگ شوم. من نتایج این فصل ریسینگ پوینت را دنبال می کردم و این نتایج مرا علاقه مند کرد که به پیشنهاد ریسینگ پوینت پاسخ مثبت بدهم.

 به نظرم آینده روشنی در این تیم خواهم داشت. انرژی و وقتی که لارنس استرول برای تیمش می گذارد بی نظیر است و من اعتقاد دارم به زودی این همکاری منجر به کسب جوایز زیادی خواهد شد.

سباستین فتل در استون مارتین
سباستین فتل در استون مارتین

من هنوز هم به فرمول یک علاقه مند هستم و همیشه منتظر شروع مسابقات و درخشش در آن هستم. درخشش در پیراهن استن مارتین یک افتخار بزرگ برای من خواهد بود.

همچنین هم تیمی سباستین فتل در استن مارتین، لنس استرول پسر لارنس استرول خواهد بود. او در مسابقات امسال نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. از جزئیات قرارداد فتل با ریسینگ پوینت هنوز چیزی مشخص نشده است و به زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *