برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

لبران جیمز برای دهمین بار در فینال

1 دقیقه خوانده شده
لبران جیمز برای دهمین بار در فینال

لبران جیمز برای دهمین بار در فینال

دهمین حضور لبران جمیز در فینال – لبران جمز برای دهمین بار به فینال مسابقات رسید. تعداد دفعات حضور جیمز در فینال مسابقات از ۲۷ تیم بیشتر است.

لبران جیمز ۳۵ سال سن دارد ولی هنوز از شکستن رکورد ها خسته نشده است. با پیروزی لس‌آنجلس لیکرز برابر دنور ناگتس ، لس‌آنجلس لیکرز موفق شد برای سی و دومین بار و لبران جیمز نیز برای دهمین بار به فینال NBA برسند

لس آنجلس لیکرز به اندازه مجموع حضور بوستون سلیتک و گلدن استیت واریرز در فینال حضور پیدا کرده است. حضور آن دو تیم به ترتیب ۲۱ بار و ۱۱ بار است. لبران جیمز هم پس از بیل راسل ، سم جونز و کریم عبدالجبار، تبدیل به چهارمین بسکتبالیست طول تاریخ NBA شد که تعداد حضورش در فینال به عددی دو رقمی تبدیل شده است. قسمت جالب ماجرا زمانی هست که متوجه می شوید تعداد حضور لبران جیمز در فینال ، به تنهایی از ۲۷ تیم دیگر درNBA  بیشتر است.

لبران جیمز برای دهمین بار در فینال
لبران جیمز برای دهمین بار در فینال بسکتبال NBA

 تنها تیم های لس‌آنجلس لیکرز و بوستون سلتیک و گلدن استیت واریرز توانسته اند بیشتر از لبران طعم حضور در فینال NBA را بچشند.

تنها بسکتبالیستی که با سه تیم مختلف 25 امتیاز دارد

لبران جیمز هم اکنون با ۳ تیم مختلف به فینال مسابقات NBA راه یافته است. لبران جیمز تنها بسکتبالیست تاریخ NBA است که با سه تیم مختلف ۲۵ امتیاز در مرحله پلی آف به ثبت رساند. لبران جیمز تا به حال ۱۵ بار در پلی آف NBA با کسب حداقل ۳۰ امتیاز تریپل دابل کرده است. که یک رکورد عالی محسوب می شود.

 از مجموع دو بسکتبالیست بعدی، اسکار رابرتسن با هشت بار و راسل وستبروک با شش بار نیز بیشتر است. لبران جیمز پس از ۳۵ سالگی موفق به ثبت ۴ تریپل دابل در پلی آف شده است. به غیر از جیمز در تاریخ NBA تنها ۳ تریپل دابل بعد از سن ۳۵ سالگی به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *