برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

مسی با عنوان ژوکربارسا بهترین شد

1 دقیقه خوانده شده
مسی با عنوان ژوکربارسا بهترین شد

مسی با عنوان ژوکربارسا بهترین شد

مسی با عنوان ژوکربارسا بهترین شد – فوق ستاره فوتبال جهان و بارسا در کسب مقامهای اول و برترهمواره جزو اولین ها بوده است. او این بار هم بعنوان بهترین ژوکر تاریخ بارسا در لالیگا نام خود را ثبت کرد.

مسی وقتی فیکس بازی می کند یک ستاره گلزن است. او حتی به عنوان یک تعویضی هم که به میدان می رود توانسته بهترین آمار گلزنی را داشته باشد.

تحلیل گران برای مشخص کردن توانایی  گلزنی ستارگانی که از قابلیت مطلوبی برای گلزنی بعد از تعویض برخوردارند، از لفظ تعویض طلایی یا ژوکر استفاده میکنند.

لیونل مسی بهترین ژوکر بارسا شد
لیونل مسی بهترین ژوکر بارسا شد

لیونل مسی هم با توجه به مصدومیتهایی که داشته و به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. توانست یک تعویض طلایی ویژه برای مربی و تیم بارسا باشد .

او در اکثر بازیها پس از تعویض یا گل های سرنوشت ساز به ثمر رسانده یا پاسهای گل مناسبی را در دقایق حساس به یاران خود داده است. مثل بازی مقابل بتیس که در شرایط بازی 1بر1 مساوی وارد میدان شد. با زدن دو گل باعث شد تا تیم بارسا با نتیجه 2-5 بازی را از آن خود کند.

در سال 2013 نیز یکبار دیگر دربازی بارسا در لالیگا مقابل رئال بتیس 2-2 بود وارد زمین شد. با 2 گلی که به ثمر رساند توانست تیمش را با نتیجه 4 -2 با پیروزی راهی خانه کند.

آمار گل های مسی

آمارها نشان میدهد که لیونل مسی 83 بار به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده است. در 30 بازی توانسته 38 گل به ثمر برساند. او 26 گل در لالیگا، 7 گل در کوپا دل ری، 4 گل در لیگ قهرمانان و 1 گل در جام جهانی باشگاهها به نام خود ثبت کرده است.

مسی باز هم بهترین شد
مسی با عنوان ژوکربارسا بهترین شد

این فوق ستاره تمام نشدنی فوتبال برای طرفداران خود هربار یک عنوان جدید کسب می کند. تا همواره در صدر اخبار دنیای فوتبال باشد و طرفداران خود را راضی نگه دارد.

ژوکر بارسا نشان داده به جای هر بازیکنی که وارد زمین شود نقش خود را در گلزنی به خوبی ایفا می کند. همین موضوع لیونل مسی را برازنده لقب بهترین ژوکر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *