برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

مهدی رحمتی بدون مدرک سرمربی شد

1 دقیقه خوانده شده
مهدی رحمتی بدون مدرک سرمربی شد

مهدی رحمتی بدون مدرک سرمربی شد

مهدی رحمتی بدون مدرک سرمربی شد – مهدی رحمتی دروازبان شهر خودرو در حالی که در هفته پایانی لیگ از سوی سهراب بختیاری زاده به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته شده بود با نظر فرهاد حمیداوی پس از مذاکرات نهایی سرمربی شهر خودرو شد.

اما پذیرش این پست برای آغاز کار او کافی نیست چرا که نشستن بر روی نیمکت لیگ برتر مدرک مربیگری A اسیایی را نیاز داردو مهدی رحمتی فاقد مدرک مربیگری میباشد.

از این رو مهدی رحمتی با گزینه های مختلف به مذاکره پرداخت تا در نهایت با محمد نوازی و علی سامره که دارای مدرک مربیگری هستند برای دستیاری خود به توافق برسد و در کنار این دونفر درخواست کرد استفان کوزین ایتالیایی دستیارسرمربی قبلی  که یک فصل دیگر از قراردادش مانده و هماکنون برای استراحت به ایتالیا برگشته در کادر مربیان بماند و اشکان نامداری هم به عنوان مربی دروازبانها حضور داشته باشد.

مهدی رحمتی بدون مدرک سرمربی شد
رحمتی

یک استقلالی هدایت تیم را در دست گرفت

با این ترکیب یک کادر استقلالی هدایت تیم شهرخودرو را در دست خواهد گرفت و البته تا اطلاع ثانوی کماکان رحمتی بعنوان دروازبان مربی کار خود را ادامه خواهد داد تا نامش همچون ناصرحجازی بعنوان دومین دروازبان مربی در فوتبال ثبت شود.

اولین تجربه سرمربیگری او در رقابت های آسیایی در روز 24 شهریور در مقابل شباب الاهلی در قطر خواهد بودتا رسما وارد جرگه مربیان شود.

هماکنون در ایران 930 مربی داخلی مدرک Aاسیایی دارند و 43 مربی دارای مدرک پرولایسنس آسیا هستند که دوره های پیشرفته و مباحث تاکتیکی روز همراه با نکات رهبری و مدیریتی را پشت سر گذرانددند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *