برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

مورانت بهترین بازیکن جوان NBA شد

1 دقیقه خوانده شده
مورانت بهترین بازیکن جوان NBA شد

مورانت بهترین بازیکن جوان NBA شد

مورانت بهترین بازیکن جوان NBA شد – ستاره تازه وارد تیم ممفیس گریزلیز بهترین بازیکن جوان لیگ NBA در فصل جاری شد.

جامورانت گارد تیم ممفیس با پشت سر گذاشتن زایان ویلیامسون بهترین بازیکن جوان فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسگتبال آمریکا لقب گرفت.

مورانت با کسب 99 رای نخست از 100رای اخذ شده به این عنوان دست پیدا کرد در این رای گیری  کندریک نان از میامی هیت و زایانویلیامسون از نیواورلینزپلیکانز دوم و سوم شدند .

مورانت در 67 بازی این فصل به طور متوسط 17.8 امتیاز ، 7.3 پاس گل و 3.9 ریباند به نام خود ثبت کرد.

لبرون جیمز ، شکیل اونیل ، تیم دانکن و کوبی برایانت از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال NBA محسوب میشوند.

بسکتبال NBA بهترین لیگ جهان که بازیکنانی بزرگ تاریخ سازی کرده اند و رکوردهای بی نظیر از خود به جا گذاشته اند.

بهترین های بسکتبال NBA

لبرون جیمز دوبار فاتح NBA و هشت بار عنوان بهترین بازیکن را با خود یدک می کشد.او 8 بار در تیم فصل قرار گرفته است.

شکیل اونیل 19 فصل در NBA حضور داشته است و 4 بار فاتح NBA شده او در سال 2000 به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شده و 8 بار در تیم سال NBA قرار گرفته است.

تیم دانکن با تیم سن انتونیواسپرز توانست 5 بار قهرمانی را کسب کند. همچنین 2 بار جایزه ارزشمندترین بازیکن را بدست آورد و 3 بار ارزشمندترین بازیکن فینال ها باشد. دانکن 14 بار در آل استار شرکت کرده است. مسابقات آل استار بین ستاره های لیگ کنفرانس شرق در برابر همتایان خود در کنفرانس غرب برگزار میشود.

کوبی برایانت دیگر بازیکنی است که 5 بار قهرمانی NBA را بدست آورده است او 2 بار به عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال انتخاب شده و 11 بار عنوان بهترین بازیکن فصل را به خود اختصاص داده است.

البته از نامهای بزرگی مثل مایکل جردن نیز نمیتوان به سادگی عبور کرد او 6 قهرمانی لیگ را تجربه کرده است. همچنین 6بار به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شده و 10 باردر تیم اول منتخب NBA قرار گرفته او 14 بار در تیم ستارگان حضور یافته و 3 بار موفق به دریافت جایزه بازیکن ارزشمند تیم ستارگان شده است.

جردن 10 بار موفق به کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن فصل 6 عنوان بیشترین توپ ربایی 6 جایزه بهترین بازیکن مرحله حذفی و جایزه بهترین مدافع NBA شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *