برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نادال مقابل جوکوویچ شانسی ندارد

1 دقیقه خوانده شده
نادال مقابل جوکوویچ شانسی ندارد

اپن فرانسه-نادال مقابل جوکوویچ شانسی ندارد

نادال مقابل جوکوویچ شانسی ندارد – به گفته ی گوران ایوانیسویس، نادال هیچ شانسی علیه نواک جوکوویچ ندارد. او گفت جوکوویچ فکر نادال را خوانده و رافایل نادال هیچ شانسی ندارد. اگر آنها در مسابقات باهم رو به رو شوند حتما برد از آن نواک جوکوویچ خواهد بود.

اول از همه هر دو بازیکن باید به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند. اما اگر در مسابقه نهایی جوکوویچ و نادال یکدیگر را ببینند، پیش بینی ایوانیسویس به حقیقت خواهد پیوست.

ایوانیسویس به  HRT  گفت: ” من روی نواک – در مسابقه نهایی اپن فرانسه حساب می‌کنم. که به نظر من، نادال هیچ شانسی در این شرایط ندارد”.

نادال مقابل جوکوویچ شانسی ندارد
در مسابقه نهایی اپن فرانسه نادال مقابل جوکوویچ شانسی نخواهد داشت

” شاید من کمی زیاده‌روی کرده باشم. اما به نظر من نواک جوکوویچ یکی از بازیکنان مورد علاقه من است. او هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی آمادگی خود را نشان داده است و خود را به طور کاملا ایدآل آماده کرده است. او همه چیز را از جمله تاکتیک ها، تکنیک و تغذیه سالم با جزئیات آماده می کند و به آنها پایبند می ماند. این مهم ترین کار است. حتی خود من نمی توانستم به نصف این موارد پایبند باشم.

” جوکوویچ می‌داند که این کار او را بهتر می‌کند. او می‌خواهد هر روز پیشرفت کند و کار کردن با او بسیار جالب است. زیرا او هر روز چیز بهتری می‌خواهد. از نظر او روزانه حتی حداقل ۰.۰۰۰۰۱ درصد، اما چیزی باید در حال رخ دادن باشد.”

” من هرگز چنین ذهنیتی را در زندگی خود ندیده بودم.”

کریس: “جوکوویچ شبیه یک دیوار است که به سختی می توان از آن عبور کرد.”

در این میان کریس اورت نیز گفت: ” نواک جوکوویچ بدون نقص است. او اشتباه نمی کند.” کریس معتقد است اگر رافایل نادال قصد دارد در مسابقه نهایی اوپن فرانسه جوکوویچ را ببرد باید خیلی زیاد تلاش کند.

رافائل نادال در دیدار نیمه نهایی خود با دیگو شوارتزمن روبه رو خواهد شد. در این نیمه نهایی استفانوس سیتسیپاس نیز با نواک جوکوویچ روبرو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *